Pages

Sunday, September 28, 2008

cerita kelaka sikit~

haha...camni..aku ade tempah 2 pasang baju raya...dah lama dah siap...seblum pose aritu dah siap...so seblum pose aku dah try test...wah nampak suit to me la...mmg sedap2 tak ketat tak longgar...nice~

sekarang ni dah nak dekat raya...n sabtu aritu aku baru sampai bp...so semalam aku ngan adik beradik try la baju raya...konon2 nyer la padankan dengan tudung mane...sekali aku try....what??? dah longgar...longgar tahap giler punyer sampai adik aku pon ckp..."kak kenapa baju akak besar?"...aaaaaa....cmne ni..tak nampak shape dah...dah tak sexy..lol~ padahal aku timbang..just turun 3 kg weh..dahsyat sungguh effect terhadap baju itu....ape ni..takkan nak kena pakai baju raya lama kot..so any suggestion?

hahaha..esok aku n family balik kuala pilah n9, hehehe...sekejap je..selasa dah balik cni dah..tahun ni turn raya kat bp..lagi pon esaimen, logbook, fyp bla bla bla banyak menanti di rumah...hohoho~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...