Pages

Monday, September 08, 2008

dah tua ke aku?

7 september 2008

ade makcik jiran seblah seblah..datang umah..ketuk2 pintu aku ingat osmet aku balik jadi aku bukak pintu dengan slumbernyer...makcik tu datang bagi roti jalan..ahaks mcm tau2 je fereveret aku..dia kata nnt pulangkan balik pinggan...adeh takkan nak balas kosong je...kena plak aku mmg nak masak pasta untuk berbuka...so dengan berhempas pulasnya masak la...cuak pon ade gak seperti memasak untuk bakal mak mertua...wakakaka~ kol 7.15 kitorang hantar kat umah makcik tu..siap warning..."tatau la sedap ke tak ni makcik"..wakaka..ade ke makcik tu kata muka aku sama ngan nana?..tang mana yang same eh...

ni roti jalan yang makcik tu bagi...tak cukup weh..kalo aku je makan dah 50 keping! hahaha..kalau yang mak aku masak la...hehehe

ni plak pasta yang aku masak..bagi kat makcik tu..wakakkaa~ mintak2 la sedap

semalam aku g beli brg...

situasi tua 1

lalu kat bazaar ramadhan, ada la budak2 yang tolong mak dia jual..dalam umur 7 tahun gitu..

budak kecik: "makcik beli kuih makcik"

perghh...dia panggil aku makcik?????? aku nampak tua sangat ke? dem

situasi tua 2

beli brg kat pasaraya bintang..ade la budak mcm kehilangan mak bapak..aku plak lalu dekat2 budak tu...lantas seorang pekerja kat situ ckp..."ni anak akak ye?"....ade nampak macam muka dah kawen ke aku?? dem lg sekali

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...