Pages

Friday, October 03, 2008

suma benda pon nak rosak!

banyak benda rosak masa cuti ni..yg pelik saing plak tu rosaknyer..kopak duit aku (duit bapak aku sebenarnya) nak ganti suma benda!

1) modem wireless rosak! siot la baru sebulan pakai..tapi nasib baik just adapter je rosak..so kena carik adapter dulu

2) laptop adik aku wat hal..taleh masuk internet..so bapak aku dah bebel2..bla bla bla...haish menyusahkan betul la ntah ape kena!

3) yang ni paling tak bleh blah..ibarat seperti nyawa aku rosak! nak tau ape yg rosak..kamera aku weh! aku dah la giler kamera n giler amik gambo..ntah tiba2 angin kamera tu nak rosak plak...lense ngan lcd rosak..so amik gambo pon kelabu asap je nampaknyer...nak view pon seksa lcd rosak..padahal aku jaga betul2 punyer...tp orang kedai tu ckp..dah 5 tahun so kemungkinan rosak leh ade..lol...so aku pon merengek2 nak kamera ngan bapak aku..yes dapat! bapak aku pon tau aku ni gile gambar n kamera amat penting bagi aku..so dia bagi la ni..tadaaaa

nikon s210...harga rm677 sahaja...huhuhuh~ 8 megapixel and 3 optical zoom...gamba chantek leh tahan...sebenarnyer aku tak kisah sgt...asal ade kamera cukup la kan..so officially nama kamera ni adelah NEO..hahaha..jantina laki ye kawan2...huhuhhu~ ok nak bergambar kejap

p/s cika ngah study dia tak sempat nak beraya mane2...ahad dah balik =(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...