Pages

Thursday, September 11, 2008

padah dadah~

demam!!!!! arghh....mula2 selsema...batuk...then sakit tekak...pastu arini demam plak! besh kan? balik agm silat terus demam..ye la baik punye sejuk kan kat sane? mcm air batu..haiyaaaa...sape la yg uruskan air cond kat sana tu..tatau ke kat teater tu dah mcm kutub utara??? haiyaaa....tak pasal2 aku dah terus demam...buka hanya dengan 2 cawan dadih vanilla..ade nasik...aku g amik tisu jap dalam keta..naik balik dah habis...huwaaaa~ aku tak makan lagi oi....lagi pon kalau makan tekak aku sakit..okeh minum air je la...

balik umah....demam semakin menjadi2...minum air sikit..telan ubat...terus tido selama 8 jam...yeah...sahur pon aku tak bgn...tak larat...pening kepale...padahal roomate tersayang dah kejut...padan muka aku! so maknanya perut aku kosong giler...hahahah~ terer seh cika pose 2 hari straight...skrg tatau nak wat ape...nak tido pon taleh..so kita kelip-kelipkan mata je la okeh kengkawan..daaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...