Pages

Saturday, September 06, 2008

roti john


tadi pas meeting g bazaar putrajaya ngan kei n junior aku...cop cop teringat plak yg sir suhaimi siap tanye pasal bazaar ni kat aku..sebab dia tatau..so aku kena lukis map untuk pegi ke bazaar ni wakakak~ kelakar sungguh sir...dia kata nak g beli kebab...okeh berbalik kepada perbincangan kita...bazaar ni agak besar gak la..ramai org...haisshhh~ yang aku musykil tu..dr tahun lepas lagi org ramai addict ngan satu roti john ni...giler ah! tgk ah gambo tu...panjang giler org beratur semata2 nak g beli roti john ni..ntah ape ntah sedapnyer...sebab nana penah beli..so aku rasa la...tak sedap pon..biasa je...ntah ape la diorang ni sanggup beratur panjang2..agaknyer semua org ni dah kena 'mandrem'...ahahahaha~ agak mahal plak tu harganya rm3.70..baik aku beli nasik beb..tak pon beli mende lain drpd beratur panjang2 ni..mau makan masa berjam2...ish ish...dah la pose..abes tenaga je nak beratur panjang2 ni..lol

lepas membeli-belah..kitorang bukak pose kat masjid putrajaya..terjumpa la encik prince kita dan kawan-kawannya...dan ade la dak uniten lain..alahai~ lubuk budak uniten rupernyer =P kitorang berbuka dalam hujan renyai...perghh romantik abes di simbahi titisan air hujan..cewahhh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...