Pages

Wednesday, September 24, 2008

kalo nak baca..baca..tanak baca sudah

kisah semalam:

alkisahnyer sem ni mmg aku ade kelas malam every selasa la..kelas kol 2-5 ptg...pastu 6 sampai 9 mlm...ahah...so dalam seminggu adela sekali aku bukak pose dalam kelas..bersama2 lecturer dan juga kawan2 sekelas...bila tyme bukak pose je..lecturer aku ajakla g pantry dia..minum2 kopi..makan biskut n kuih..every weeks lecturer aku ade belanja kuih la...tp yang tak beshnyer..dia buat air kopi o untuk kitorang..aku mmg jenis yang tak minum air kopi..susu ke o ke mmg tak suke...tp nescafe aku leh layan! so aku sanggup minum air masak dr minum kopi..sekali lecturer aku perasan la yg aku tak minom air kopi tu.."eh awak tak minum kopi ke?? laaaa anak org kaya awak ni..minum milo je eh?" sekali dia g buatkan milo untuk aku..ok jangan nak kata aku demand plak k..aku tak mintak pon air milo sir yang bg aku k...aku taleh la minum kopi kang perut aku meragam~ tp disebabkan kopi ni aku mmg kena cop every week..bila nak dekat bukak pose je aku kena attack:

2nd week: "ok dah nak buka pose...mane dak yg tak minum kopi tu? saya ade milo..milo minum kan??"

3rd week: "jom bukak pose..saya ada beli kuih ni...mane dak yang tak minum kopi tu..arini saya beli teh-o ais ni..minum tak?? hehehe"

4th week: "ok dah nak bukak pose...saya nak wat kopi..ah mane dak yang tak minum kopi tu..milo saya abes la...tp ade white coffee...minum tak white coffee?"

okeh aku nak menunjukkan aku tak demand sgt so aku taram la white coffee tu nak tanak...sir takde je aku terus tuang separuh dalam cawan member aku..kah kah kah~ korang tau tak...perut aku meragam pastu dalam kelas..tu la padahnyer..sebab tu aku tanak minum!

kisah malam semalam:

aku balik kol 10.30 malam..giler tak?? ade byk bende tak setel..so sampai rumah kol 10.30..huhuh~aku tak lalu mkn sebab dah kena sumbat ngan white coffee lol...banyak gile keje aku lom setel..projek anta esok..pastu nak kena jumpe sir suhaimi lagi..kuiz pci..test pci..argh argh argh! untuk ilangkan tensi aku call mak aku..sob sob..aku ckp aku tak jadi balik jumaat..aku balik sabtu sbb banyak keje tak setel...giler tak dak uniten? tak balik disebabkan keje banyak..housemate aku pon same gak..so aku balik SABTU PAGI ya kawan2! release sikit tension pas call mak aku..wuuuuu~ then terus sambung keje..tido bape jam je...penat2..bangun pagi..haish~

kisah harini:

bgn pagi g wat kuiz..pas dah buat kuiz kena ajar org plak! pastu bergegas balik umah nak print report...ya allah print je dah 2 jam weh! maklumla 133 muka surat report group aku ni! thesis pon tak tebal ni kot? tapi ntah2 crap! nasibla laser jet aku takde toner..kalo ade 2 minit je siap weh! terpakse la gune bubble jet zaman tok adam aku...nasib pakai ink cetak rompak...pastu rushing g kedai nak print colour n binding..hek ele cekadak punyer kedai...ink habis la aperla...terpakse carik kedai lain! habis terbuang masa aku! dah la thumb drive aku kena virus plak tu...demit! pastu aku pon g bilik sir suhaimi..nak jumpe nak tanye fyp..kang after raya nak kena hantar progress report 2 plak...sabo cika..takde plak sir dalam bilik...aku pon terduduk depan pintu bilik dia akibat kepenatan...tup tup sir dtg..yahooo! sebenarnyer nak jumpe esok tp sir kata dia g menziarahi budak2 practical plak..cet..nasib baik aku dtg arini..walaupon dalam keadaan penat yg amat! aku dah ckp mmg aku penat giler...so segala bende yg sir buli or 'kena'kan aku..aku tak dpt counter balik..aku terima ngan redha...tapi seronok gila dia ketawakan aku weh! lagi sekali dia main2 kan markah aku kejap 3/20 kejap 11/20..haishhh..sabo cika sabo...ape pon dia wat kali ni aku takkan nangis! hahahaha...lagi satu sir dah potong rambut wei..rambut raya~ rupernyer dia nak aku puji weh..patotla report aku siap ade tanda bintang2..ala mcm zaman2 sekolah tu..banyak bintang aku dpt...hebat tak? lol..dia kata kalo puji awal2 rambut dia mesti dia terus letak 19/20 takde nak main2 dah...lol...kelaka ade ke mcm tu? pastu takde keje tego pasal 'tali temali yang aku selalu pakai"....

lihatlah tangan ku..ramping kan?? =P ni la tali temali atau kayu-kayuan or 'barang kemas' aku

nak tau kenape aku pakai?? mestila sebab aku takde satu pon barang kemas kan???? dah kata rumah kena rompak bape tahun yang lepas! abes semua barang kemas aku..sekarang barang kemas aku hanyalah tali temali atau kayu-kayuan..lol~
pastu masa nak balik aku puji la rambut dia ( ehem2 bodek nak A ) n ucap selamat hari raya sekali...~ ni paling tak leh blah.."eh ucap raya je ke..kang balik raya jangan lupa bagi saya kuih ye..saya nak 5 jenis kuih...mesti awak yang buat...kalo boleh nak samperit..feveret saya tu (fereveret aku gak)...ingat cika..5 jenis kuih raya ye..kalo tak saya bg markah sikit untuk progress report 2 awak...eh saya ugut awak ke ni?..ye la kan saya ugut hehe" siot giler wei..aku kena ugut..ok nak tanak sebab nak A aku akan bawak la 5 jenis kuih tu..isk isk isk~

sabtu balik bp...mesti kemas rumah (part paling malas)..nak kena buat kuih plak tu..5 jenis kuih (kuih tunjuk sudah)..maybe aku akan bg brownies je kat sir kot..huhuhu~ ok kawan2 jangan lupa sabtu saya dah berada di bp!

p/s aku malas giler dowh nak drive! mak aku bg fakta yang agak munasabah..mengikut berita beribu2 kereta akan keluar dari kl start jumaat ni...arghhhhhhhhhhhh..jem jem jem...demit! nak tanak mmg tersekat gak =( dah la balik sorang.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...