Pages

Saturday, September 20, 2008

20 ramadhan

sekejap je...dah 20 ramadhan...tinggal lagi 10 hari je lg nak raya....n tinggal lagi bape hari je lagi nak balik bp..yahooo!! tapi first thing first jangan lupa ada test hari jumaat depan..kacau betul la...ade test plak..adoi~ lepas test baru ley balik bp n berbuka bersama keluarga terchenta! sedih siot...tak berbuka lagi bersama family setakat ni...isk isk...

semalam buka pose ngan hosmet kat al-salam..kah kah kah~ last minute plan beb...sape suruh bangun kol 6.30 ptg..padan muke suma org..kelam kabot siap...kol 7 baru kua rumah...g kedai mamak...sebab biasa kedai mamak tak ramai sgt..kira ok la tuh kan...semalam mmg panas giler cuaca...so aku berbuka ngan 2 setengah gelas air...teh o ais ngan ais kosong n bantai air coklat mady...huhuh~ makan ayam goreng ngan nasi n kuah kari...nyum nyum~

malamnyer plak g supper ngan abg sharul...kah kah kah~ supper la sangat...sebenarnyer mengidam ice blended so pegila satu tempat ni kat setiawangsa..aicu kopitiam nama tempat tu...ceh bajet macam ade ice blended sekali indah rupa dari khabar...i'm expecting something more...tapi alahai...suma bende takde...ice blended oh ice blended..harap2 arini dpt la...perghhh panas cuaca...

oh lupa...semalam last hantar borang cidb (borang praktikal kitorang la)..so suma kelam kabut mintak cop sir suhaimi pasal dia coordinator kitorang..lol~ sir tade plak dalam bilik..tak pasal2 bertubi2 sms kat aku suma tanye sir mane..kelaka plak mcm aku plak yg jaga sir kan?? aku pon hantar la sms kat sir ckp "sir kat mane? ramai giler yg cari sir nak jumpe sir ni.."isk isk....ade dak2 ckp sir ade dlm bilik tp dia semunyik wat keje...pandai sir semunyik eh..pastu ptg sir call bgtau "cika, ckp ngan dak2 tu saya ada kat bn ye saya tade dlm bilik..saya dah letak notes kat luar...okeh cika ade ape2 lagi?"...terasa P.A plak aku..wakakakaka..so kisah tauladan jangan wat keje last2 minute ye...kan susah dah terkejar2..n lagi satu jangan salah isik credit hour ye...lol~ (hanya aku yang paham bab credit hour...aku malas nak citer pasal kisah tu memalukan aku wakakaka)

aku nak ni leh? ice blended chocolate...ade eskerem n whipped cream sekali..plz plz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...