Pages

Saturday, September 06, 2008

sila komen

sebenarnyer takde bende nak update..cuma aku teringat kat dak atas ni..hahahah~ sms aku ckp nak beli 'brownies'..huhuhu~ comel sungguh..balik keje g kedai mak aku nak beli brownies...tp dah habis..kesian sungguh..hahahaa~ tanye aku balik raya bila..wakaka..raya ni eh? "tahun ni akak raya ngan buku la adik"...(sweet tak? lol)....ye mmg tahun ni aku raya ngan buku..naik cuti raya terus exam test 2....progress report 2...log book...final exam dan mcm2 lagi presentation...yehaaa~ sukenyer sukenyer...lol

untuk abg2 senior ku..bila nak bukak pose sesame ni..sila roger ok (peh laki je pompuan takde..gatal sungguh cika)

aku rasa mcm nak masak pasta untuk bukak pose nnt...mengidam plak~ yeah housemate ku bakal merasakan masakanku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...