Pages

Sunday, September 14, 2008

22 tahun 7 hari

hehehe..dah seminggu dah..ngeh ngeh~ adela sikit2 adiah yang aku dpt..thanx korang =)

ni kei bagi..aku dah nak wat penyepit baju dah...comel sungguh peneyepit ni..rupernyer stapler daaa..hahahaha

ni nana bagi...jack..aku dah ada satu dalam keta..tapi dia suruh letak lagi satu..suruh temankan yang lagi satu tu..hahahhaa

ni plak baju arsenal..nayon(kawan abg apiis) bagi..hahah~ mula2 dia nak banje makan tapi...disebabkan terlalu ramai yang nak banje aku makan...perghh suma dah pakat nak gemukkan aku..so aku ckp bg je la bende lain..sekali dia bagi jersi ni! wahhhh aku mmg dah lama giler aim..tapi takde peluang nak beli...sekali dpt plak! yahooo!!!

thanx untuk semua yang wish tak kira la call ke, sms ke, fs ke, peluk2 ke..lol...thanx semua...n yg penting aku dah tua..dem

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...