Pages

Wednesday, September 17, 2008

nuzul quran~

lupa ari rabu cuti..selangor cuti nuzul quran..tatau la tempat lain..so osmet aku bercadang nak masak steam boat tom yam..eceli sebenarnyer plan asal nak kua ngan kimi..sebab dia dah formatkan laptop aku..so as upah..kena la banje dia..sekali dia plak ngade2 ckp tak jadi...ade kawan dr shah alam nak datang la ape la bla bla..malas nak dgr..maybe esok kot buka ngan kimie...

tada!! ni la steam boat tom yam..nyum nyum sedap sampai membuncitkan perot...lol~

nothing special today..biasa wat keje sekolah melambak2....bosan2 bukak la gambar2 lama....gambar jalan2 bersama family...banyak sgt gambar maktok dalam tu..sejak maktok pergi bulan 6 lalu..aku mmg ade rasa 'kosong' tak macam biasa....maybe orang nampak aku cam biasa je..tapi dalam hati aku sorang je yang tau...tengok2 gamba tu buat aku sebak sorang2..senang sangat air mata aku menitis kalau tengok gambar maktok aku...maybe sebab aku mmg rapat sangat ngan maktok...kehilangan maktok mmg buat aku sedih giler...banyak bende yang aku tak sempat nak wat ngan maktok terutamanya aku nak sangat bawak maktok aku time aku grad nanti...lagi satu maktok nak sangat tgk aku kawin...tapi semua hajat tak kesampaian...kalau balik bp..aku selalu ingat nak balik umah maktok...nak cium maktok puas2...tapi aku selalu lupa yang maktok dah takde...perasaan aku je yang ckp maktok ade...ye mmg aku tulis entry ni nangis...biar aku nangis puas2...raya ni mmg takde langsung makna buat aku..aku langsung tak rasa excited nak raya kali ni...no more kuih maktok yang sedap2...semua takde lagi dah~ biarla aku melayan perasaan sendiri kali ni..kereta yang aku guna skrg ni..aku takkan jual..tu tanda pemberian maktok yang tak ternilai buat aku...maktok belikan untuk aku semata-mata supaya aku senang bergerak dan senang belajar kat uniten..tq maktok i love u forever...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...