Pages

Wednesday, October 13, 2010

casing untuk e71 aka baju untuk e71

nak baju untuk e71....nak nakkkk...si umi telah menghasut gua untuk beli baju2 yg comel untuk e71 aku huhuhuhuuh...*umi plak yg kena lol padahal aku yg mudah terpengaruh

tgk la design dia yg bunge...comel lohh....yg tengkorak tu ganas...sesuai untuk aku yg ganas neh...hehehe


eh tapi yang hello kitty lagi superb comel lohhhhhhh


yang ni lagi comel...pink colour....i likeeeee


kesimpulannyer yg pasti saya nak...nak nakkkkkkk =)

8 comments:

Totin Jamain said...

tengkorak tu ganas gileee

CikanoT said...

tapi cool kan

rahsYe hatY said...

ahahahaa.... sy pon nk jugak!!! :D

^NaNaM|^ said...

since when u like bling2 nie??tp yg tengkorak tue sgt cantek..hihihihi...nk jugek laa wlpn aku tak pki e71..hihihi..

Anonymous said...

aku nk pink..jambu skit

CikanoT said...

umi- jum2 beli

nana- ko kena tuka e71 baru leh join hohohooh

anonymous- pergh sejak bila ko jadi jambu

nieja said...

comel
beli kat mana?
brape babe

CikanoT said...

hahahahah i berangan je...satu pon takde lagi ngeh ngeh...lowyat ade kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...