Pages

Thursday, December 09, 2010

whatafunfair



ade funfair kat shah alam...dari rumah leh nampak lampu lip lap lip lap...mmg saje je kan menarik perhatian aku...tanpa berlengah lagi...aku ajak la encik hayat untuk melayan perangai kanak2 aku yg dtg tibe2 tu hohohooh...jadik..dressing pon kena lip lap lip lap gak untuk menambahkan keceriaan  kat gambar aku..ngeh ngeh~


masa aku main funfair kat pd dulu murah...sekali naik buai RM3..kat shah alam ni mahal la plak RM6. So aku decide main tikam2 je hohohoohoh...see i main itik!! 




tu encik hayat berkobar2 nak dapatkan helikoper control dier...tp helikopter anganku musnah hohohho..last2 cuma dpt moto mainan je..."saya menang moto (ala2 sengau sikit)"..huhuuh


selebihnyer aku wat photoshoot kat funfair tu...jadi model tak bertauliah aku...org lain sebok main funfair...aku plak sebok posing hahahhaha





4 comments:

Totin Jamain said...

Laa. ingatkan nak sertakan gambar2 pshoot tadi. hahaaa
cikaa.. comelnya you lukis lukis gambar rabbit kat pic you tuu

CikanoT said...

i bukan photoshoot mcm u....pose saje2 je hahahahah....i tak lukis la...i tekan je dah kua hahaha

Totin Jamain said...

aaah you pakai software apa tu?

CikanoT said...

application kat ternet...www.picnik.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...