Pages

Thursday, December 16, 2010

Syed Muhammad Kashful Azim @ SMKA

Syed Muhammad Kashful Azim nama diberi...bercakap baku buatku gelak tak terperi!


eceh..berpantun la plak aku....ni hah adik aku sorang ni...baru je berjinak2 dengan FB ni...selama ni dia main game guna account aku...so dah beli laptop baru ni..suruh dia wat account sendiri...dan inilah hasilnyer!! cop cop..kecik2 dah dpt laptop..aku masuk uniten baru dpt laptop kot...budak2 skrg dah canggih..baru darjah 5 dah ade laptop...dah kenal dunia IT...masa umur ni..aku cuma main masak2 kot ngan cousin aku...hohoho


baku giler kan ayat dier!!! hahahaha nak main cityville tp tatau cmne nak main ngehehe


adik aku yg diyana menyampuk lak ahahahaa....penat dah aku guling2 gelak

Sila add adik saya Syed Muhammad Kashful Azim di FB...dia nak main game kat FB tapi kawan dia cuma aku ngan adik aku je sian dier..jadi tlg la add adik aku untuk meramaikan neighbour dia...sekian terima kasih! hait!

oh ye minggu ni aku balik kg lagi untuk sesi potong ajim....barula LELAKI kalau dah potong..hohohooh

6 comments:

miss shera said...

ajim da nk sunat ek?
hahahaha.ok.ajim klaka.
eh maen masak2 dgn sape la tu ;p

CikanoT said...

yups sabtu ni hohohoho..potong jgn tak potong...

maen masak2 ngan org tu le...sape tu shahirah namenyer hahahaha

Totin Jamain said...

AAAHAHAHAHAHHAHAHAHA
gila skemaaaaaa
abisla lepas ni ajim add ramai2
macam adik i nye fb dah hebat gila dah die...
minggu ni you balik bp, i gi kl. bertembung kat highway jekla nampaknyeee

CikanoT said...

adik i amatur lagi kat fb ni hahaha

haah la jgn lupa lambai tangan kat highway ye huhu

nieja said...

hahahahaha lawak
la adik u..

CikanoT said...

biasala budak kecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...