Pages

Monday, November 29, 2010

BF saya ajar


ahah tak pasal2 aku pon dah teraddict same ngan game frontierville ni...ni BF aku punye pasal la ni..pengaruh kuat hohohoho...kena cucuk tanam, jaga tanaman ngan haiwan2 ternakan...tukul sana tukul sini..sesuai untuk melatih org2 yg pemalas....bagus gak untuk melatih BF aku..esok2 nanti da kawen kalau tak wat garden depan umah siap la dier aku kerjakan hahahaha~ jadi apabila dah main game ni kena la aplikasikan di kehidupan realiti ye tak?? ngehehe


oh ye tapi ikotkan aku lagi la banyak ajar bf aku lagi2 kalau bab2 makan..nak tanak dia kena ikot ape aku ngidam...*aku ni kuat ngidam...abesla encik hayat*


1) aku suka makan waffle...jadi skrg dia pon suke makan 
2) secret recipe feveret aku..cheese cake i like..tp bf aku dia suke chocoloate indulgance...itu pon aku yg ajar
3) takoyaki - yg ni mady ajar aku...pastu aku ajar bf aku...tp respon dia "biase je rase dier"..agak saket ati gak mendengarnyer..tp aku memahami pasal dia mmg tak masok sgt makanan jepun terutama sushi..tp aku pon tak makan sushi
4) big apple pon aku ajar dier...tp ni time ngidam je la pasal aku tak tahan manis...sebenarnyer big apple ni ajim yg ajar aku pasal dia akan pow aku setiap kali aku balik bp
5) oh ye yg ni bukan pasal makanan - pasal shopping!! oh yeah aku berjaya mengheret bf aku untuk teman aku shopping...pastu dia pon shopping same kadang2...susah ye adik2 untuk kita mendapatkan BF sebegini..pasal biasenyer laki akan bosan bila ikot pompuan shopping...so I LUV U la Mr. Hayat sebab sabar ngan perangai aku ni =P


p/s arini aku MC sakit perot..cherry berry melanda...ntah ape yg aku makan..padahal ape yg aku makan..encik hayat pon makan sekali...tapi perut dia tough sebab ade six layers fat tu yg membuatkan dia tak kena cherry berry mcm aku ni hohohooh..pengajaran...tu la suke sgt makan...padan muke dah sakit perot isk isk

4 comments:

nurulfaridah said...

dlu i main game nih..skang x da..hehe

CikanoT said...

ni musim je ni..tgk la lagi sebulan dua...mmg i tinggalkan je hohohoho

Totin Jamain said...

padan muka sebab makan tak ingat I. sebab tu kene berry berry blackberry. hahahahaa

CikanoT said...

ahahahah~ kalau dpt cherry berry pastu keluar blackberry bagus gak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...