Pages

Friday, December 31, 2010

Azam 2011

my azam untuk 2011 hehehe

  1. habiskan hutang kereta..tinggal lagi 6 bulan je...ciayok! n that jess will be mine bukan bank lg hahahhaa *gelak jahat*
  2. bila habis bayar hutang kereta...first of all aku akan betulkan ape yg patot..kemek sana sini akan dibetulkan..n jugak nak tukar radio kereta..radio skrg dah biol..suka on off..tidak dilupakan tayar kereta 4 bijik
  3. kumpul duit untuk beli set bilik tidur...perabot mestila white in colour ye..huhuuh~ maklumla rumah tengah renovate...bilik tu akan jadi bilik aku ngan bakal suami aku gak..ahahahaa...*gatal
  4. kumpul duit untuk kawen...ingat ye kawan2 2012 or 2013 cmtu ^_^ tungguuuuuu
  5. oh cukup2 la tu...duit selebihnyer akan disimpan untuk merealisasikan wishlist no.4 huhu..aku tanak membebankan mak bapak aku..better kita cari duit banyak2 untuk kawen huhu
eh jap2...ni kira wishlist ke azam ni?? lebih kepada kebendaan je mcm ahahahaha~ 

pesanan: this new year will celebrate with my darlings2 uniten hihi...tempat dirahsiakan...tapi area kl...1/1 dja akan nikah...bell plak kenduri 2/1....melaram sakan la aku hujung minggu ni...wajib heret encik hayat sekali nnt =)

8 comments:

Afra Yuri said...

kahwin jangan tak kahwin! haha.. happy new year cika!

CikanoT said...

hepi new year afra =) oi ko bila nak kawen ni..penat aku tunggu

Fello de Caminero said...

tuko radio touch screen ani.. Heheh

Totin Jamain said...

bestnya dah ada savingsss.
bestnya dah nak abis bayar duit kreta
bestnya semuaaaa
i ni baru nak mulakan hidup
hahahahahaha

CikanoT said...

mane ade savings...baru nak menyaving la ni hhohoho

CikanoT said...

abg firus- kenwood punye rm2500 mahal la weiii..tp kalau china punye siap ade gps ngan touch screen baru rm 1k huhuh

nieja said...

hpy new year cika!
alaaa bestnye kete
dah nak abis byar!
dah nak kwen?? jelesss

CikanoT said...

lame lg ka kita kawen nieja hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...