Pages

Tuesday, December 30, 2008

bumper update: cuti 5 hari ape buat heh?

khamis: 25/12/2008

pergh org seronok beraya tp aku kesakitan..mak aku heret aku g urut kat umah mak ne..aaaaaa sakit giler! surat khabar yang aku baca konon2 nyer nak wat distraction akhirnyer jadi koyak rabak aku kerjakan! sakit giler mcm nak tercabot kaki! tp tq la mak ne..kalo tak..taleh jalan lg ni..skrg dah ok ckit2 =)


jumaat n sabtu


wat fyp la! hahahahaa nanti sir marah aku..lol


ahad: 28/12/2008


hantar adik aku g plkn..kat bas stand batu pahat..giler ramai okeh..pening pale plak aku..adeyh~ adik aku nanges...agak pelik..bukan ke dah penah dok asrama...kenape dia nak nanges plak? lol adik aku kena kat kem desaru..jauh lak tu...2 jam haish

siot ajim snap time aku tak sedia lg..ish ish

ptgnyer sempat keluar bersama alien..ahahahaa~ pergh penat aku gelak..tanye la cik totin ape yang dia wat..aduyai~ ingat nak pow eekin tp gaji dia tak keluar lg plak..kalo tak leh la burger prosperity ke...hehehe =P




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...