Pages

Monday, November 03, 2008

ape nak jadi?

i dun know how to tell this? makin lama dia makin wat aku geram! arghhh..perangai dia makin hari makin worse aku tgk! semakin hari semakin berani!!! orang sepatutnyer berubah jadi baik..tapi ni berubah jadi makin buruk plak! masalahnyer...ko yang berubah aku plak yang dapat tempiasnya..nama aku plak yang buruk! huh..sekarang ni musim exam...haishhh...ni lagi satu benda buat aku tak boleh terima! aku study bagai nak gile...sebab aku tau carry mark aku sikit..tapi dia leh saje2 bawak masuk toyol dan senang hati menjawab exam...lucky her la sebab tak kena caught....kalau kena! aku just nak ckp "padan muke"...dah final year pon..bukannyer dak kecik lagi? ape barang bawak toyol g exam?? tolong la beb..kalau ko score ngan A pon aku takkan pandang la..A dengan meniru..pegi mampos...aku ngan kawan2 susah-susah struggle and menghafal untuk score...ko senang2 je meniru! wtf...aku mmg takkan cakap depan ko..so what?? kalau aku ckp pon aku tau ko takkan terima..memang ko macam tu kan sejak azali lagi...aku just nak cakap..it's not fair for other student who struggle so much to score in their exam...huh...tipu diri sendiri ade la..takpela....maybe aku taleh nak score macam ko score..tp takpe..aku honest ngan diri aku...tuhan sahaja yang tahu macam mana nak membalasnyer...to whom this post for i just want to say "sedar2 la diri sket beb...ko tu dah besar...dah final year pon..malu sikit ngan junior2...ngan perangai ko mcm ni..aku susah nak respek ko lagi..sorry to say..maybe ko rasa aku agak 'dingin' ngan ko sejak akhir2 ni...tapi ko cermin diri ko dulu kalau nak tau jawapannyer..pk sendiri beb..aku malas nak ckp..ko dah besar"...aku pon bukannyer baik sangat..tapi aku tau mana baik n mana buruk...aku leh pk lagi la...

p/s aku harap dia dapat berubah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...