Pages

Sunday, November 23, 2008

dating 2 some

hahahhaa...dating ngan eekin arini...nak kua ngan paiz sekali sebenarnyer tapi ntah mana dak tu...membuta je kejenyer...adoi~ pegi bp mall uhuhuhuhu ingat nak ngelak dr org ramai sekali same je sampai bp mall..ramai gak orang...pusing2 pon takde parking...pastu lepak kat MK ngan eekin...then tersempak plak dak uniten...pelik...aku tau dia dak uniten tp setau aku dia tak dok bp..so kenape sibuk2 dtg bp? lol...hahahahaa agak lama gak la lepak MK tu pasal aku dengan susah payahnyer nak abeskan air yang besar bagai nak giler tu..tp eekin ngan slumbernyer dpt abeskan air tu..lol~ aku berhumpas pulas sampai rase mau terkencing2 plak..ahahahah...bergosip2 ngan eekin serta membincangkan 'masalah' kitorang...hehehee....n then mengadakan sesi motivasi bersama eekin yang dah pegi interview bape juta kali..ye la aku kan nak apply tempat praktikal..mana tau ade interview kan? aku dah la nervous...so citer2 eekin dpt la membantu....kan kan eekin??? then g popular g beli file nak letak sijil2 aku yg melambak2 tu..ahahhaa...sempat gak la window shopping..sedih! kalau ade duit lama dah kitorang shopping ok! eekin plak skrg ni katanya sdg diet...teman eekin g beli buah-buahan plak...ko nak diet apenyer? kan dah kurus tu...lol..begitulah kisahnyer..aku ngan eekin biasala mesti bergambo dalam kereta =P


awat aku nampak itam?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...