Pages

Thursday, November 06, 2008

Tag: 10 Perkara Bodoh Yang Pernah Aku Lakukan Sepanjang Hidup

tagged by putchi

1) masa tadika dulu...aku pernah g sekolah...tapi lupa pakai spender...then sampai sekola baru aku perasan aku tak pakai spender..lol...so aku terus jadi macam malu...dok diam sorang2 tak campo kawan2...semua kawan2 pelik kenape aku dok sorang2..tamau main plak tu..padahal aku lah yang paling riang ria sekali kat sekolah kalau time main

2) lepas dapat P..terus la hentam kereta abah bawak g jalan2 pusing taman...pastu up sikit...bawak masuk bandar...ntah macam mana satu hari tu aku bawak mak aku ngan adik aku pusing2 bandar...pastu aku kena lampu merah n adalah kereta paling depan sekali! masa zaman2 mula2 lulus dulu aku mmg cuak giler kalau dok paling depan sekali..dah la manual n baru2 lulus...so gelabah giler....hijau je...aku terus masuk gear satu n sekali mampos plek enjin..so aku idopkan n nak gerak..mampos sekali lagi..n lagi n lagi...orang blkg dah pin pon pin pon...lagi la bertambah cuak...sampai dah merah balik..aku tetap kat ctu tak gerak.. =P bodo giler rasernyerrrr...org blkg sure dah maki hamun giler

3) curik2 makan di bulan pose...aku tipu mak aku..ckp aku pose....mak aku tanye lagi pose ke tak? aku jawab pose...pastu mak aku tunjuk la air kotak yang sudah pon di minum dan dibuang dalam tong sampah..padahal semua orang pose..so sape yg minom? mesti aku kan? wakakaka ape lagi hadiah rotan untuk aku...sedap!

4) dulu umah aku kena rompak...tapi perompak ni berbeza sikit...sambil merompak dia buat projek melancap plak dalam bilik aku dengan menggunakan underwear aku..babi! masa tu aku form 1...so aku a bit blur.....biasalah lepas dah merompak..mesti la kena kemas balik pasal bersepah giler bilik..so aku pon ngemas la...pastu aku jumpe la underwear aku...pastu aku perasan la eh kenape mcm pelik je structure underwear aku ni....pastu aku tgk..aku amati....n paling taleh blah...aku ciom bau spender aku tu..yucks!!!! mak aku terus rampas dr aku..pastu ckp "oi yang ko cium watpe...perompak tu dah melancap pakai ko punye spender ni"...what???? thats mean aku cium air m***! buwek! the worst thing in my life...arghhh...tp aku pon form 1 masa tu...blur lagi la...lol

5) perasan nak jadi superman...masa tu 5 tahun..so aku terbang n then landing kat katil bapak aku..masa aku nak landing tu..alamak tersalah landing la plak..terlanding kat bucu katil..hasilnyer..yes bibir aku pecah ok..pecah...banyak gile darah...aku nangis gile...sampai kat klinik pon tak benti2 nangis....terer ok aku nangis berjam2...pastu doktor tanye nak jahit ke tak??? mestila aku tanak kan..gile ape nak jahit?? so sampai skrg la bibir aku ade scar kalau korang perasan

6) bende paling bodoh? berkapel ngan ex aku..sekian~ cinta monyet katakan..huh

7) tak score time spm dan juga uniten...walaupon result aku ok..tp aku terasa seperti orang bodoh juga coz i always want da best for my academic..ape nak wat otak average..kenalah berusaha bersungguh2 =)

8) tak wat bakcup file untuk hard disk aku..time hard disk rosak baru lah aku rasa kesengsaraannyer...demit! ni final year project kena bekap betol2...huishhh kalo tak extend la gamaknyer kalau terjadi ape2...mintak dijauhkan..amin!

9) nangis depan sir suhaimi..agak bodoh bila dipk kan balik..siyes bodoh...memalukan je aku ni....tp bila pk balik mcm worth it plak..sebab dpt coklat lol...2 plak tu ahak ahak

10) ni mmg i regret seumur hidop.....i lost the person that i love so much...my maktok...aku rasa aku jarang berada dekat ngan maktok sejak aku besar ni...walaupon setiap kali balik cuti...aku mmg akan g umah maktok n luangkan masa ngan dia....tp aku rasa tak cukup gak..bila pk2 balik...aku mmg rindu sangat saat2 bersama ngan maktok masa aku kecik...aku tak sempat nak bermanja2 ngan maktok sebab masa aku balik..maktok mmg dah sakit...sampai la maktok meninggal...aku tak sempat nak manja2 ngan maktok...jadi hargailah masa bersama orang tersayang sebelum mereka meninggalkan anda buat selama-lamanya...seriyes jiwa aku agak kosong skrg..ade 'something' hilang...pemberi semangat aku selama ni dah takde..sebenarnyer aku dah survey2 dah hadiah nak bg maktok...tp semua tu tak sempat..aku tau maktok suka minyak wangi...aku dah target nak beli body shop..tapi semua tak sempat...hurm..tp hidup mesti diteruskan kan? so skrg ni aku belajar bersungguh2 sebab salah satu harapan maktok nak tgk aku grad...itu yang aku tgh wat skrg...belajar bersungguh2 =)

p/s yahoooo exam dah habis!

2 comments:

Nana^_^Moslim said...

wlpn entry nie da lama..tp tergelak2 gak la aku bc..seb bek kt opis kalu x da gelak guling2 da nie..hihihihi...plg klakar item no 4 ok...hihihihiihihihihi..atoii skt perot thn gelak...

CikanoT said...

tolong la wei...shhh dendiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...