Pages

Tuesday, November 04, 2008

roti canai

pagi tadi bangun2 pagi je terus ngidam roti canai..lol..tiba2 plak ngidam roti canai kan..ahak2...maybe gara2 tgk gambar semalam ni kot...

ajim dan roti canainyer..tgk aje la mulut dia dah full tp tetap nak sumbat lagi..ape ape je adik aku ni...aku agak terkejut aritu dia balun 3 keping roti canai..aku larat makan satu je...dia ngan badan yang kecik tu 3 keping! ish ish ish

dah tu skrg ni pandai plak nak berspeaking2 ngan aku..tp ntah ape2 je BI dia...kadang2 wat aku gelak gak..aritu main sms ngan adik aku ni..dia siap tulis "akak ani jangan messeng azim dulu ye, i want to go to berak"...wakakakakaka tergelak2 aku weh....message jadi 'messeng'..macam bunyik terengganu plak..lol

jangan main2 ngan adik aku ni..dia lah raja segala PS2...pro giler...game ape pon semua dia terer....*aku asik kalah je main race ngan dia...isk....ahahhahaa~

esok last paper...yahooooo! tp yang masalahnyer...paper esok adalah 100% theory which is a problem for me because my memory is not good enough!!! arghhhh skrg ni kalau baca..mesti senang lupa weh...masa sekolah dulu senang giler nak ingat...skrg ni..ya allah..susahnyer! agaknyer kenape ye? banyak sgt makan megi? banyak sgt minum nescafe? atau pon dah tua? wakakaka..ataupon sebab minum air yg bersemut...kata sir suhaimi..."awak makanla semut yang besar2 tu..rasa dia rangup"...lol ade ke rangup cam coco crunch ke? sir mcm penah makan je? wakakkaakaa...dah dah cika..sambung study..see ya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...