Pages

Friday, October 31, 2008

bolos~

okeh..update kejap untuk release tension, ni kejadian masa aku balik emergency aritu:

ni la rumah maktok aku..ade nampak pelik tak?

close up..cuba tengok betul2

sedia atau tidak!! bolos saja dinding itu!! ahahahahh~ bodoh punye pencurik..pencurik mana yang curik besi pintu pagar umah maktok aku..dah takde fungsi dah gate tu..baik tayah tutup..kitorang leh main bolos lagi kat gate tu tau tak =P

kesian..kucing aku beranak songsang..kaki kua dulu...so anak dia mati =( aku nak tolong tapi tak leh...tangan kaki aku dah kebas bila tengok darah..kucing aku dah kesakitan...kesian giler...aku paksa mak aku jadi bidan....aku plak dah nak hampir pengsan di belakang

okeh sambung setadi...nanti kena pukul..lol =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...