Pages

Tuesday, November 18, 2008

ape nak wat neh?

ok cuti 3 minggu..macam biasa keje melambak tapi malas nak wat...aku cuma skrg start apply tempat nak practical je...penat weh...tp ari ahad aritu aku sempat tengok wayang citer madagascar 2....besh giler weh! g tengok ngan ajim..tunggu nabil lambat sangat balik..haishh budak ni..kata nak kua sesame alien tapi dia plak tak balik2..lol...

ni sekadar gambar hiasan wakaka...wah aku dah nak keje weh??? tak sangka plak weh...kalau ikut perancangan...insyallah n hopefully sem depan adalah my last sem kat uniten...n pastu wat praktikal n terus keje kalau boleh...so mintak2 aku dpt tempat praktikal yang ok supaya aku dpt teruskan kerja...hehehe~ insyaallah gak..bulan 9 tahun depan aku grad..yes yes...amin! maknanya tinggal lagi 10 bulan je la...hehehehee teruja beb ngee~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...