Pages

Sunday, November 09, 2008

yeah..cuti 3 minggu

buat pengetahuan pembaca2 semua..lol...aku cuti 3 minggu ok...so means that esok(isnin) aku balik bp...singgah kejap kat samura tgk adik aku yang bakal menduduki peperiksaan spm..hehee~ emosi tak stabil dak tu..asik nangis je plak (mcm akak dia gak kuat nangis)...so ape yang aku akan buat sepanjang 3 minggu ni?

1) madagascar 2! yeah tgk ngan ajim la sape lagi? adik aku la
2) projek 2..sir nak tgk naik nnt dah ade progress...oh ye ke? pandai ke aku guna matlab kah kah kah~
3) apply tempat keje untuk practical..yeah penat la aku nak pos ke sana ke mari...aim mcm nak keje area2 kl...sebab ctu je banyak keje untuk major communication cam aku ni
4) tolong mak ngan abah...ye side income..duit dah habes terus ni
5) ronggeng bersama2 alien(kalau diorang free) dan juga adikku paez tersayang
6) baca notes radio frequency yang diambil dr milia..aku nekad gak amik killer subject ni sebab rf penting untuk communication..haish
7) bermanja2 bersama kucing tersayang..kesian kucing aku perlukan kasih sayang pasal dia skrg ni tgh giler meroyan..lol..meow2 tak habis2
8) akan ku pikirkan ape yang bakal dibuat

somewhere in ireland tgk video klip westlife? if i let you go? hah kat ctu la...ni aku ngan adik aku yang nak spm tu...selekeh kan kami time ni

tapi sekarang kami dah cun! wakkakakaa =P

gud luck untuk adik aku yang bakal menghadapi peperiksaan spm..buat betul betul...ye adik aku mesti kena gempak resultnyer dari aku...kah kah kah~ itu yang aku harapkan la...n gud luck gak kepada kenalan yang amik spm...gud luck gud luck! jangan nanges! lol

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...