Pages

Friday, February 11, 2011

Pandu Cermat Duit Jimat



Melayang la duit gua....RM150 tu boleh beli hand bag guess satu..tapi yg diskaun punye la...hahahahah~ adoyai...Hati2 ye di KM8 ELITE...yg dekat2 jambatan tu....situ 90km/j je...aku baru bantai 104km/j dah kena..nasib dpt diskaun 50% fuhhh..segala saman leh la check kay MYEG ye...baik korang check mana tau ade hohooh..tapi sebenarnyer aku tak check pon lagi surat dah sampai kat umah dulu....besh kena bebel ngan abah hahahahha



Eksiden ni plak masa aku lepas melawat ex-roomate aku kat Hospital Serdang...Senang je la kalau eksiden kat depan spital..sekejap je ambulan dah sampai..tapi pelik cmne dia leh terbalik kat corner tu...bukannye ade pape pon..dia sendiri terbalik...hurm...pandu cermat ye ^_^

1 comment:

Fello de Caminero said...

haha.. kena bebel dengan ami pin. Abang ada masa tuh... Dia cite, dia dah sound, suruh slow kat situ.. Tapi kena jugak.. Hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...