Pages

Thursday, February 24, 2011

Desperado Housewives But Not Me OK


I'm in love with this drama series since the first episode lagi!! Oh mungkin org akan ckp..."ntah pape cika..ade ke tgk citer ni"...hahaha tapi pedulik ape..mmg aku minat citer ni sebab minah2 dalam citer ni semua kepoci...so bila aku tgk diorang gosip2 same mcm aku gosip ngan kawan2 aku hahah...pompuan biasela..baik melayu atau org putih..semuanyer same je hahaah...



kerana taksubnyer aku ngan citer ni..aku ade koleksi season 1-5...tapi aku tak berpeluang plak nak tgk season 6 ...Season 7 plak tgh ditayangkan kan tv skrg...sedihnye takde astro! Tapi beruntung la aku mempunyai pakwe yang memahami...sebab tak tahan agaknyer mendengar omelan ataupon bebelan aku yg asik2 tak dpt tgk citer ni...so dia pon ckp dia ade hadiah untuk aku...Tadaaa encik hayat bagi aku full episode season 6...sanggup dia download hari2 untuk aku...mekasih cyg ^_^ sangat2 terharu...nanti downloadkan season 7 ye hehehehhehee =P...ni semua bekalan movies nak tgk tyme encik hayat outstation hehehe


lupa nak ckp...aku suke sgt tgk eva longoria kat dalam citer DH...dia sangat hotttttt...dia kecik je pendek..petite mcm aku..tp sangat cun n hot okehhhh...rugi betol la suami dia g main kayu tiga...ape tak cukup hot ke minah ni...ish ish ish...oh lupa nak ckp...kalau aku kawen ngan hayat pon nnt..aku ingin menjadi hot mama...wow boleh ke...tanak gemok pelisss..saya pendek..kalau gemokkk mesti buruk...huwaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...