Pages

Monday, February 07, 2011

Bakso Tersedap di Batu Pahat

Mengancap wa cakapppp Bakso ni....Rase dia same macam Bakso yang aku makan kat Bali dulu...Sodappppp!!! Yang beshnyer kedai ni kat Batu Pahat je, kampung halamanku...Nama tempat ni Warung Dar BP....tempat dia dekat2 Peserai...Ala kalau korang orang BP...Lepas je Jambatan Batu Pahat tu kan ade Benteng kan yg Bariani Md Shah tu..Ok dia depan sikit lepas hospital belah kiri jalan..Dekat2 ngan Restoran Ceria Maju...seblah je..Warung dia kecik je..Tapi Bakso dia sangat sedap!! Mak aku yg discover tempat ni heheh...Tak sure beroperasi sampai malam ke tak..pasal kitorang pegi pagi lagi dah ade dah heheheh..Sarapan pagi itu penting =)




Nyum Nyum...Bebola Daging yg sodappp

Ni dah letak sambal..Beware!!! Bual punya bual aku dah terletak 3 sudu sambal...Pedas gilerrr...Tapi sedap beb hehehe...sehingga menghirup mangkuk supnyer..Makcik warung tu cakap muka aku dah merah dah sebab kepedasan heheh!

Mak dan Abahku makan sampai 2 mangkuk...aku semangkuk cukup la

Hek ele tak sporting la adik aku ni...Tak abes2 ngan roti canai dia...kedai tu tak jual roti canai...kenala beli kat kedai lain n bawak g kedai ni....Ko kawen je la ngan penjual roti canai..senang sikit nnt nak makan tiap2 ari

9 comments:

miss shera said...

org kata bakso kat dgn bp mall tu pun sedap gak

CikanoT said...

oh ye ke? tak penah try...huhuh kena try gak ni

Anonymous said...

sdp lg murtabak spore kt muar

CikanoT said...

aku citer bakso...ko citer murtabak lak..kalo karangan dah keluar tajuk dah ni

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hehe, sebijikk sma dengan yg di jakarta! bravoo .. org jawa buat ehh?

CikanoT said...

nampak mcm jawa je org tu...ye la kot

nieja said...

lama x makan baksooo!
alaaaa terliur laa

CikanoT said...

makan la...sedap tau...tp tatau kat shah alam ni kat mane huhu

ayin said...

sedap lagi bakso kt sebelah KIlang Lian Huat simpang lima..terbaikkkk....harga pon murah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...