Pages

Wednesday, September 11, 2013

Hantaran Baby Blue Pastel Colour Untuk Disewa

Salam semua,

Lama sangat tak update kerna bz ngan kekangan kerja..Maklumla mencari rezeki. Walaupon saya tak update..tapi saya ade juga dapat msg n pm berkenaan dengan hantaran saya. Ala hantaran kawen saya dulu. Ade yang berkenan kata nak sewa. So bila pk-pk balik watpe peruk dok dalam store je kan? Jadi ape kata saya sewakan? Hee Hee

OK boleh refer entry dibawah untuk tgk hantaran nikah saya:

Tu dah siap hias..Sekarang saya nak offer untuk disewakan...Kos pembuatan barang hantaran sekarang bukannye murah ye kengkawan...Diam tak diam habis juga ratus-ratus dan bila tak cukup tambah itu tambah ini eh dah RM1000 dah habis. Lepas tu habis majlis humban dalam store n berhabuk.

Ade juga yang last2 minute baru nak wat hantaran tapi tak sempat. Jadi ape kata sewa dengan saya je? Mudah dan pantas! Tinggal letak je barang hantaran dekat dulang tu =P

Saya offer RM30 untuk sedulang hantaran dah siap deco. Bukan kosong ye. 
Semua ade 11 dulang, 9 dulang empat segi sama , 2 dulang segi empat tepat:

9 dulang segi empat sama ukuran 22cm x 22cm
2 dulang segi empat tepat ukuran 30.5cm x 20cm

Jadi sedulang RM30. Deposit saya akan ambil RM30 untuk sedulang. Takot jadi ape2 kan. Hilang ke ape ke. Macam2 boleh berlaku. So kalau ambil 3 X RM30: RM90 + RM90 (deposit) = RM180. Deposit saya akan pulangkan bila dah habis pulang semua hantaran nanti. Tapi janji takde hilang atau patah riuk ape semua la. 
Penghantaran & Pengambilan boleh dilakukan sekitar bandar Shah Alam sahaja. Area sewa pon preferbal Klang Valley la kan. Jauh2 korang gak rugi nanti nak amik n nak anta =P
Maximum pinjam 1 minggu sahaja. Lewat saya akan charge la atas budi bicara. Tapi kalau nak lama sikit boleh try PM saya. Cukup la kan 1 minggu..Sebab dah siap deco. Letak brg hantaran n tadaaaa. Siap dah hantaran. Tak yah penat2 huhu. Pastu amik gambar sana sini hantaran n selesai majlis. Pastu boleh pulang dah =)

Ni 11 dulang yang saya nak sewakan

Dulang Segi Empat Tepat (30.5cm x 20cm) sesuai untuk letak Al-Quran atau barang2 yg besar

Dulang Segi Empat Tepat (30.5cm x 20cm)

Dulang Segi Empat Sama (22cm x 22cm)

Dulang Segi Empat Sama (22cm x 22cm)

Dulang Segi Empat Sama (22cm x 22cm)

Dulang Segi Empat Sama (22cm x 22cm)

Dulang Segi Empat Sama (22cm x 22cm)

Dulang Segi Empat Sama (22cm x 22cm)

Dulang Segi Empat Sama (22cm x 22cm)

Yang ni mmg dah siap. Dulang Sirih Junjung. Eceli ni sirih gulung sebenarnye...adaptasi sendiri dari sana sini dan jadi la cmni. Ni sirih palsu tau. 


Sirih Gulung


Dulang cincin...Ni pon kalau sewa saya akan bagi cmni gak

Cantik kan letak cincin/gelang dalam ni


So Total kalau nak amik semua iaitu 11 dulang saya akan bagi diskaun lamsam RM300 (Harga biasa RM330..kurang RM30 tu). Tapi deposit still RM30 sedulang. Jadi total campo deposit ialah RM630. Deposit akan dipulangkan setelah habis sewa nanti. 

Bila kira-kira balik jimat kan? Jadi ape tunggu lagi. Hantaran ini sesuai digunakan untuk tunang ataupun nikah. Boleh SMS/call/whatsapp saya di 017-7547856 untuk pertanyaan ataupon tempahan ataupon boleh PM saya di FB Cikanot skrg atau email cikanot86@yahoo.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...