Pages

Monday, March 07, 2011

Okonomiyaki @ Japanese Pizza

First time try...hajat di hati mau makan Takoyaki tapi lambat siap kata orang kedai tu...so aku try la Okonomiyaki atau Pizza Jepun dalam bahasa melayu....


kecik je stall nyer...Tako Tao@Mines...melambak kat tempat lain...kebanyakan every shopping mall ade kedai ni




tada!!! camni la pizza jepun tu...atas tu yg halus2 tu tak silap aku ikan..sedap...isi dalam aku mintak octopus n crab stick..nyum nyum..Harga dia RM8.80 je


eceh...muka takot nak try makanan baru...my mr bf mmg ade penyakit sikit untuk try makanan yg something new...nasib dia la dpt gf yg suka makan hahahha...tapi btw rase dia sedap!! lemak2 cmtu...eh betul ke? korang kena try sendiri ok..hehe...kenyang beb...mcm minum petang lak hehehe...mujur la encik hayat leh terima makanan jepun yang ni..sebab kami berdua mmg tak makan sushi hahahaha

6 comments:

Anonymous said...

same la kite..gf aku plak peg mane2 pun cr nasi je,sush nk try benda br

CikanoT said...

ooo ko same ngan aku...nana same ngan hayat..baru aku tau ngeh ngeh

Anonymous said...

tp lelaki mmg syg sgt kt pmpn,tgk hayat ikot je ape ko nk mkn..cm aku la ikot je ape dia nk mkn

CikanoT said...

yeay hayat sayang saye =P

nieja said...

tak pernah tryyy
nampak sedapppp!

CikanoT said...

sedappppppppppppppppppppp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...