Pages

Wednesday, March 23, 2011

3rd Hot Air Balloon Fiesta

Besh giler tgk belon kat Putrajaya...kesian kat nana yg frust sebab tak dpt tgk belon panas...tu la kita kena bersabor tunggu hujan benti...baru la dpt g tgk...ohohoohh..mcm2 bentuk ade...kali ni besh...sebab angin dia tiup ke arah aku...so belon dia atas kepala aku je hehehehe~


kucing adeee


clown masam adeee


clown senyum adeee


pokok ade....doraemon adeee


i am your father pon ade

besh lepas tu ade bunga api!!! ehehehhhehe...kesian hayat kena layan kerenah aku...biasala pompuan senggugut...so asik2 nak duduk...banyak kerenah kan aku? hahaha..pastu nak belon spongebob la itu la inilah...n tadaaaaa


wee~ hepi dpt belon spongebob...cayang bagi =)


bila habis tu aku pakse dia ambik gambo ngan belon spongebob n yg pastinyer kena cium belon tu!! mula2 dia tanak...tp aku pakse gak!! n akhirnyerrrrr

dia wat gak =) ILY

7 comments:

Anonymous said...

meluat aku tgk!!

miss shera said...

alalala.comeyLnya~
eh cik anon atas ni kalau meluat, xpaya la tgk n baca.lawak ler.

catchchaya said...

kesian kene buli..ahaks..pas kawen ni mesti cikanot jd queen control.. :P

^NaNaM|^ said...

aku buleh je tunggu,tp ko phm2 jelaa incik boyfie aku tue cm ne..dia nk kne blk awal..xpela,xdpt g tgk belon xpela as long as dpt spend time ngn die..huhu..

CikanoT said...

anonymous- alalallalala ckp je la ko jeles tak dpt g

sherah- ehhehe besh tau

abg sharul- mane ade..saya suruh dia wat bende2 kiut heheh

nana- wah terharu dia baca statement ko

Anonymous said...

syg..next time ade lg kite blh peg tgk

Anonymous said...

syg..next time ade lg kite blh peg tgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...