Pages

Tuesday, November 09, 2010

my kucings

oh sekarang kucing saya dah ade 6...3 kucing besar 3 kucing kecik....1 tu baru je keluar dr perut...itam legam sebijik bapak dier yg KKU (Kucing Kurang Upaya) tu...KKU la pasal kaki dia tempang

tengok...legam kan mcm bapak dia..like father like son

yang ni plak polkadot...yes gemok kan??? tp mandul setelah beranak songsang aritu...aku geram ngan perut dier...so aku pegang la...sekali dia marah da n bagi aku souvenir untuk di bawa balik shah alam...yes satu cakaran yg panjang di tangan aku hahahaha

9 comments:

Anonymous said...

tempang2 pun blh lg ikot norma kehidupn ye?hehehe
polkadot mrh sb dia rs ko cm perli dia xblh beranak lg ble ko pgg2 perot dia..dah la jarang blik bp

^NaNaM|^ said...

polkadot ttp howt mcm slalue wlpn da mandul.. =D

CikanoT said...

anonymous- ala aku nak pegang perot dier je...kiuttttt

nana- yes dia mmg howt sgt2 hehehehe..howt temper pon ye gak hahaha

Anonymous said...

hot temper cm tuan dia gak..kalo ko ingt 1st time dl nek jejantas..cika grg giler

CikanoT said...

nek jejantas mane lak?

CikanoT said...

nek jejantas mane lak?

Anonymous said...

JJS

CikanoT said...

lol...aku bukan main blur...aku ingat restoran jejantas ayer keroh

Anonymous said...

aku pgl kete ko jejantas,hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...