Pages

Thursday, October 09, 2008

5 balang kuih

ingat tak yang aku kena ugut bawak 5 balang kuih tu?? as usual kena jumpe supervisor aku tunjuk progress report...kot kot ade yang kena betulkan...hahahah~ so aku dah prepare awal2 dengan 7 jenis kuih..tp 2 balang je...hahahha~ samperit lebih...pasal sir ckp dia nak samperit...pegi bilik sir alamak penuh la plak orangg...full house manjang je bilik sir ni..so aku tunggu la kat luar....sekali sir panggei aku masok..lol~ yes dpt tips data com! tq sir...hehhee....sempat plak dia tanye aku mana kuih samperit ..aku senyum je hahahah~ buat2 tak bawak padahal bawak..."OooOOo..tak bawak la tu..saya dah agak dah mesti awak tak bawak punye...cmnila cika..."lol...sejak dr aku buat2 tak bawak kuih tu..asal aku nak tanye je...sir asik ckp.."dah tak bawak kuih..malas la saya nak bagi..hahahaha"..gelak besar seh sir..adoi~ aku geram..aku amik kuih raya dalam beg terus letak atas meja dia...wahhh lepas sir nampak je kuih raya tu...dia terus bangun dari kerusi n terus berjoget sambil sebut "yes yes"...lol...first time aku nampak lecturer yang berjoget n tak malu depan anak2 murid dia...wakakaka..agak comel ye di situ...kitorang suma dah terlopong tgk gelagat sir...wakakak~ giler ah baru aku tau sir ni hantu samperit...

ni la kuih samperit...ni jenis bunga2 tapi aku punye yang panjang2

aku letak 2 layer samperit..lom sempat aku keluar bilik sir..first layer dah habes..lol~ laju giler...feveret sir la samperit tu...feveret aku gak..tu yang mak aku belikan aku samperit...wakakka~ samperit oh samperit

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...