Pages

Friday, November 29, 2013

1 Malaysia Mega Sales Contest by MasterCard

Masa bulan 8 aritu, Kitorang ade masuk 1 Malaysia Mega Sales Contest yg dianjurkan MasterCard. Syarat dia beli barang minimum RM300 dalam satu resit pastu sms. Simple je syarat dia. Pastu simpan resit. Nak dijadikan cerita aku beli tiket konsert Linkin Park (aku ni peminat tegar linkin park tau..siap bergado2 ngan suami sebab lambat beli tiket murah kan dah habis. Terpaksa beli kedua murah =P). So total all RM350 cmtu boleh la masuk contest. Alhamdulillah mmg rezeki kot, dapat call dari Mastercard cakap menang hadiah Grand Prize. Allah bagi hadiah ni untuk 1st Anniversary kami. Terkejut gak la sebab hadiah dia 7 days 6 night tido di Hotel 5 star worth RM25000. Pengalaman yang takkan dilupakan seumur idop pastinye =).

Memang balik modal la keluar RM350 dapat percutian bernilai 25k

6 November ade penyampaian hadiah dekat Putrajaya Shangri-La Hotel. Boleh bawak 5 orang. Tapi aku bawak suami je la. Family jauh plak kerja kan. 


Selfie dulu miahahaha =P



Registrian booth. Vice President Mastercard Marketing Malaysia, Ms Penny siap bersalam ngan aku lagi cakap congrats (terpakse aku berspeaking London kejap..dia tanye aku beli ape..aku cakap tiket konsert. pelik je dia. orang lain beli mahal-mahal aku beli tiket konsert je hahahaha)


Patutnya start kol 10. Tapi kol 12 baru start sebab menunggu VIP Dato Haji Azizan..Deputy Director bahagian pelancongan Malaysia. So aku tunggu kt luar. Sekali tengok wah Irma Hasmie cantiknyaaaa. Dengan baby n suami dia wah hensemnye. Terus aku jadi paparazzi hahahha.


Ade gaya paparazzi tak weh? heheh



I am the winner hehe. Time ni dah masuk dewan dub dab dub dab dah. Hahahah

Suami kena pakse selfie. 

Penyampaian hadiah pon start. Nasib aku tak jatuh ke ape. Nama aku kena panggil untuk Grand Prize yang pertama. Tengok mcm twin tower KLCC kan? hahah eekin yg ckp cet!

Overall winner ade 9 weekly winner tapi tak semua datang and 3 Grand Prize winner




Habis je tu ade wartawan yg comel lote ni datang ckp nak temuramah. Hahahah Wartawan Metro. Hamizah nama dia. Beriya-iya dia interview aku n siap cakap nanti dia sms bila berita tu kua. Dia mmg sms n cerita pon semua betul. Korang ade baca tak? Tapi dia edisi tengah punye je

Hah ni la dia. Tajuk nak gempak plak kan? Hahaha poyo. Dia just tanye aku keje ape. Cakap je la Jurutera. Rupanya untuk wat tajuk berita yang gempak Hahaahah adeh. Okeh sambung lepas tu sesi mengenyangkan perut. Seronok rasa dapat makan free kat restoran mahal. Weee~

Si Gemok

Dessert Bebeh!




Sekian sahaja..Nanti aku akan cerita pengalaman untuk percutian tu plak. Tapi belum pegi lagi. Lama lagi huhuu =)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...