Pages

Wednesday, July 27, 2011

Macaroons @ Chocolate World Ikano Power Center

Mmg mengidam nak makan Macaroons dari dulu tapi tak beli-beli...Masa kat Ikano aritu nampak ade org makan Macaroons so terus la mencari...Cari punye cari jumpela kat Chocolate World kt tingkat bawah...RM3.90 sebijik....Owh mahal gak ek hargernyer untuk bende yg secomel ini...Nak suruh makcik aku wat la...Leh makan sepuas hati hohoho


ade mcm2 perisa...kalerpulll


kelihatan makcik sdg membeli-belah

aku beli perisa chocolate n caramel

crispy n sweet!

Manis giler aku mmg tak dpt menahan kemanisannyer....kalau aku suruh makcik aku wat...aku nak suruh dia kurangkan manis..baru la aku leh makan hehehehe...oh ye perisa caramel lagi besh bagi aku..hehheeh

2 comments:

zul a.k.a kingsix said...

ape kerasa nye bende ni??

mcm keras je

CikanoT said...

kerasa tu keras+rasa ke? rase manis...aku tak bape nak tahan..tgk la kalo ko leh tahan hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...