Pages

Thursday, January 13, 2011

Friendster yg dah terkubur

Aritu gatal2 nak bukak friendster balik...huhuhhu~ lama giler kot terkubur...ingat masa zaman uniten dulu...semua budak haruk kot main friendster ni...tp tu dolu...skrg kita dah ade facebook yg lebih mantop pengaruhnyer....tapi ni bukanlah main point yg ingin saya nyatakan...selongkar punya selongkar balik terjumpe ini...


sila click untuk tumbesaran

saya terjumpe semua testimonial yg mr bf bagi dulu...eh masa tu belum jadi bf lagi....maknenyer sesi pengoratan la tyme tu huhuhuhu~ bile bace leh plak gelak2 sendiri...aku je gelak...korang mesti takkan gelak punye...sebab aku je yg berperasaan kah kah kah~

bukan itu je saya jumpe...lumrah pon pompuan...kita akan mesti skodeng ke profile pakwe kita la kan....dia punye pon dah terkubur gak...wah wah wah ade jugak testi dr pompuan lain..tapi pompuan lain aku tak kisah..ade sorang pompuan ni mcm nak menggatal je mcm...eh pakwe kita takde ape2 dia plak sibuk menggatal...cth ayat "awak single lagi ke...saya pun single gak...eh same la kita =) ".....tp takpe aku tak marah pon...pasal tu mase aku seblum kapel....tgk...berjiwa kental kan aku ni! hahahahaha...watpe nak jeles...pasal mr hayat pilih aku =) *kembang semangkuk*

dah2 itu semua citer budak2...skrg kami sudah matang ececcece

3 comments:

Nana^_^Moslim said...

pesal nama aku pn terselit kt c 2?hihi..

Totin Jamain said...

ahahaha comel lakss korang ni
lama gila u ngan hayat ekk
dari zaman fs???? LOL
i sendiri lupa kewujudan fs
ni baru teringat balek

CikanoT said...

nana- ko kan termasuk gak dlm sesi pengoratan...kira batu2 api gitu hahaha

totin- aah zaman fs lagi huhu...kan dah terkubur fs ni koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...