Pages

Tuesday, August 17, 2010

hong kong delivery

barang ku sudah sampai =)...ingatkan lama...8 hari je dah sampai dari hong kong...aku main2 beli remote control untuk dslr nikon aku...kat cni boifren aku ckp RM60. Tp aku surf ebay, org ni jual RM10..sampai2 je barang tu terus bukak..test semua..boleh pakai...haha...untung la aku beli RM10 je..tp tatau la bape lama leh tahan...free shipping...so aku byr RM10 je huhu~

risau gak mula2 takot tak sampai...huhuhu~ maklumla first time aku beli barang luar malaysia...hong kong plak tu...yang aku teruja tgk stem dia...banyak n cantik gambar burung tu...dlu aku pengumpul stem..tp skrg stem aku dah takde...sebab kena makan ngan anai2...hahahah!

pasni leh la beli lagi huhhuh =P


5 comments:

kingsix27 said...

walau.. ko guna camera ape cika? wah wah wah

kingsix27 said...

ok aku dah jmpe .d3000 kan?. gilak la.

CikanoT said...

itu je yg mampu...nak pakai D90 tak mampu huhuh...jap..stalker ah ko ni...aku tak bgtau pon ko tau ek

nieja said...

zaman skolah hobi suka
kumpul stem, dlm biodata
mesti nak tulis. ingat blk
mcm klakar plak haha.

rm10 je?
free shipping?
memang berbaloi la.

CikanoT said...

mmg berbaloi-baloi nieja hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...