Pages

Thursday, September 24, 2009

R.A.Y.A 2009

raya tahun ni beza sikit sebab aku dah keje..so tahun ni kena memberi bukan menadah tangan ye kawan2...tp yg beshnyer..aku tetap dpt duit raya gak...beshnyer.....terase diri ni mude lak ngeh ngeh~ lebih2 lagi kat kg aritu...adik aku tensi je sebab sedara2 kat kg semua ingat aku ni yg baru masuk U...adik aku plak diorang ingat yg baru keje...hahahahahah~ terbalik siot...awet muda aku ni..ngeh ngeh~

siblings~

MMS to him di pagi raye:

MMS from him:


hehe...one thing dr dulu yg aku suke sgt nak tau tak ape..aku suke sgt tgk laki pakai baju melayu...nampak smart sgt...n of coz for him..nampak smart sangat =)

plan for esok:

nak konvoi beraya wif da alien...tp cedey tahun ni takde makcik totin, makcik pareq n makcik nabil...isk isk..so bertiga je la jawabnyer wif datin eekin, datin cika n datin syaff...ngeh ngeh~

konvoi raya back at 2007

nantikan update terbaru ye daaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...