Pages

Saturday, September 05, 2009

i'm alone

gambar hiasan..cika dan jagung gergasinyer =P

bosan..i'm alone in this house...haih~ ummi balik umah cousin dier..dak2 lain g deting ngan pakwe masing2..aku? nak deting pon tak leh dier g outstation la plak ^_^ naseb baik esok ade agenda...my ex-osmet ajak berbuka same2...hehehe at least takdela aku keseorangan~

td g servis kereta..melayang lagi rm250..nasib baik kad kredit membantuku...nnt kang dekat2 raya nak servis melambak plak kan org...so servis la skrg walaupon sengkek..hehehe...kena tuka brake pad and disc brake..haih mcm2 bila dah ada keta banyak duit kena keluar...minggu ni je rm770 untuk Jess kesayanganku..takpela asalkan dier berkeadaan baik =)

aku baru perasan...lama dah aku tak update blog..i mizz this blog...dulu time belajo selalu update..tp skrg susah sikit...lebih kepada mengupdate keje aku dgn boss...huhuhu~ tp takpe aku try gak untuk mengupdate selagi boleh hehehe...

oh ye tadi aku g amik gambar studio konvo aku...hoho dah 3 minggu berhabuk kat kedai cina tu..keh keh...for more details please refer to my facebook..kah kah kah~ dah mcm email aku kat bos je...nak upload cni tak lepas lak..tgk kat fb je la ye...

p/s i miss my sister mau bergossip..oit balik la oit..ape dok kat perlis lama2...haih ngeh ngeh..miss him too =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...