Pages

Thursday, September 10, 2009

happy 23rd to me~

8 september tarikh besejarah untuk aku every year...maknenyer setiap kali tarikh ni..aku jadi tua..keh keh~ tp cedih la tahun ni...kawan2 baik aku, kawan2 seperjuangan uniten, my family, my bf semua takde...jadi masa besday aku..aku rase sunyi je..cedih2...tapi aku terharu sangat2 sebab malam tu my abah call...n nyanyikan lagu epi besday...hehhee sweet sgt2...agak tak sedap sore bapak aku..tp aku terharu sgt2 =)

tp ade gak yg lupe tu..huhhu~ takpela semua org pun bz aku paham..ecece wat ayat sedih lak aku kan...minggu depan dah balik raya...insyaallah aku balik 18hb after keje...heheh~ mesti jem giler kan..tatau lagi sape yg nak tumpang..aku pon tak kisah sgt sebab aku biasa drive sorang2 je..hehe~

6th September 2009 (Buka Puasa Volume 2)


aritu bukak pose lagi wif my ex-osmet..kebetulan nana n abed ade...leh la bukak same2 lagik...tapi tak complete lagi pasal mady n kei plak takde...takpe2 nnt leh jumpe

bukak pose kat restoran darussalam subang jaya, agak kecoh jugak saya n mr n mrs fitri mencarik jalan..sesat huhuhhu~ tp akhirnyer jumpe jugak ngehehehe..semua plan makan nasik lemak....nyum nyum licin gak aku makan..kata lapo kui kui

pastu g sunway tgk final destination 4...nana tak dpt join pasal ustaz fitri nak balik..takpe2 next time ok~ wayang kol 11.55p.m tu pon yg aku book...penuh giler wayang seh...n citernyer pon super duper fantastik leh buat org muntah...haih...satu row kitorang tutup2 muka tgk..aku, nita, yati, abed n dja..semua tutup muka tgk...gelak2 je shah tgk kitorang wakakakaka aku mmg cmtu..penakot sket tp nak tgk =P

pasni nak tgk ngan dier plak...haih cepat la balik..nnt lama2 wayang dah basi =P

tak sabar nak cuti ngeh ngeh~ oh ye sabtu ni ade majlis berbuka puasa bersama alumni cekak uniten....dialu-alukan hadir ye untuk sape2 nk join..kamon2....aku pegi kot...takde sape kat umah..g je la..walaupon harga buffet rm28...gulp...

ok wa chow dulu!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...