Pages

Wednesday, June 10, 2009

bosan mari kita membebel

last week aku balik bp kejap..tp tak sempat nak wat pape sgt..aku abeskan masa hang out ngan adik aku..sebab nnt 27hb dia nak register kat UiTM perlis...perlis tu!!!! cmne nak jumpe cmni..haih..susah2...johor ke perlis dah 12 jam...aiyok..mmg raya je la jumpe nnt ye..sori la ye akak tak dpt anta...jaga diri bebaik ye nnt~

praktikal lak..esok dr razali nak dtg...cuak je aku ckp telefon ngan dia...ye la deputy dean kan..mestila cuak...dulu dia ajar aku circuit 1..tatau lagi la dia ingat ke tak muka aku ni...esok dia nak visit aku..hopefully boss aku evaluate aku bg markah tinggi2...huhuhuh~

lagi 3 minggu nak abes praktikal...ape jadi ye lepas praktikal?? kita nantikan same2 jeng jeng jeng... mestila lepas praktikal ade presentation hahahaha....tiba2 teringat pasal final year project..result tak keluar2 lagi..tp sir suhaimi dah call aku...dia ckp dia dah bg markah dah..tp kenape result tak kua2 lg ye...hurm...takpela yg penting skrg ni nak tido..ngantuk..esok keje...daaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...