Pages

Sunday, June 21, 2009

muvie marathon~




arini g muvie marathon kat tropicana city...gsc baru bukak jadi ade promosi..free je tgk wayang..bawak kupon than redeem la cerita..aku ngan ummi buat keje giler sket..redeem sekali banyak..3 sekali tau..citer mall cop, syurga cinta ngan shopaholic..elok la tu aku belum tgk lagi semua citer ni..mmg bagus la..hahaah~ mula2 nak tgk dua..sekali abg yg jaga kaunter tu plak yg menyarankan tgk sekali banyak hahahaa~ layan je la alang2 dah takde keje kan keluar kol 11 pagi balik kol 10 malam..hebat2 weh..untung kitorang arini hohohoh

kisah semalam

aku teringat plak kisah semalam yg membuatkan aku jadi hot seharian~ ape taknyer ade la promoter jual perfume yg mcm hampeh ni approach kitorang kat mcd mid valley..tyme tu aku ngan osmet tengah makan~ malas siot nak layan org jual2 ni...dah tu belum ape2 dia dah terus tarik kerusi n bebel2 la pasal promosi ni...perfume ralph lauren tu harga rm320...promosi student diskaun 80%..so tinggal rm50...pastu dia sembur2 la..dah la sembur kat jam...budus betol~ abes la berkarat adeh...pastu aku ckp la aku tak suke sebab bau dia agak tajam...ade dia siap mcm counter aku balik ckp aku silap la ape la tak reti bau la...hampeh betol~ pastu dia suruh pk2 la nak beli ke tanak siap ckp dia kesuntukan masa la...suruh cepat2..haishh...pastu aku ckp la aku tanak n dia terus tarik muka..aku pastu saje la gurau2 ckp "kalau free saya amik la"...serentak ngan tu dia bangun n terus ckp kuat2 "kalo free bapak ko pon tak mampu nak bagi la!!"..kuang haja gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nak je aku tampo2 muka dia...naseb ah org ramai..kalau tak mmg kena la dia...dah la lelaki..melayu lak tu..langsung takde budi bahasa...terima kasih pon takde....siot gilerrrrrrrrrrr..panas hati aku semalam!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...