Pages

Monday, May 18, 2009

week of height

hahah semua sedia maklum aku mmg takot tinggi..sape yg dah lama kenal ngan aku..tingkat 6 library uniten tu pon aku takot lol..sebab tak pasang penghadang so setiap kali naik tingkat 6 tu aku terbayang yang aku leh jatuh terus..ahahaah~ imiginasi yg tinggi tak saya?

hahahha~ minggu ni site tinggi2 ahahaha...dulik ape aku..aku nak try gak naik tempat tinggi walaupon aku takot ngee..mula2 aku g wat survey untuk masjid sek 17..kena naik sky lift..biasa aku selalu tgk org2 tnb je naik..tp skrg aku plak yg naik ahahha..naik berempat...ngan ummi, nizam ngan abg adif..wowowo nasib baik tak roboh =P

this is lamp pole ye kawan2...sebab dia takde tangga nak panjat so kena naik sky lift

oh kitorang dah sampai kat tiang atas tu..hohohoho~ di belakang tu BTS berserta abg adif huhuh

agak cuak la gak naik sky lift tu..bergoyang semacam dengan anginnyer...adoyai~ tp yg penting aku selamat naik dan turun hahahaha

next! site wisma mbsa..untuk sape2 yg tatau...wisma mbsa ni yg seblah masjid shah alam tu..ala yg bangunan tinggi kurus 28 tingkat tu...dah 2 minggu aku ikut ummi ngan zam wat survey..so aku tau la sikit2 cmne nak wat survey ni..kena sketch site layout...tu menjadi tugas aku skrg..so untuk tidak mengkonpiuskan keadaan..aku decide nak panjat naik sampai atas..so senang la sikit nak lukis dekat autocad nnt..huhuhu~

memula kena panjat tangga yg melekat kat dinding tu..at first aku nampak mcm ok je..sekali rupernyer ade 4 tingkat...makin lama aku makin kecut perot...hahahha~ alamak dah start dah aku punyer fear factor hahaha..kena plak kat tangga tu ade plak cicak! haiya ini binatang aku mmg benci betul..mengacau pengfokusan aku nak panjat tangga..nasib baik aku tak lepas tgn aku semata2 nak elak cicak tu..kalo tak??? ahahaha pk2 la sendiri

sampai je atas..alamak apsal aku rasa len mcm ni...wooo keciknyer kelebaran tempat ni....automatik aku terus terduduk kat atas lantai tu..ummi tanye "cika nape duduk lak ni..dah sampai dah ni"...aku jawab "takpe2 ummi g dlu..cika nak dok kejap..penat"..wakakakak ayat cover aku =P...aku beranikan diri jenguk seblah kanan bangunan...woooooooo terus jatuh menjunam bawah..takde platform..automatik menggigil plak tangan aku hahahahaha...dalam 2 minit pastu baru aku leh bangun...adoyai angin sepoi2 bahasa plak kat atas..aku dah la cuak wei!

nampak tak masjid shah alam tu..aku kat puncak wisma mbsa yg setinggi 28 tingkat tu..tuhan je yg tau..aku wat2 berani je tu wakakaka

dikelilingi oleh antenna..ni pon cuak gak sebenarnyer ni hahaha..terer tak aku act cool =P

wif my rakan sekerja, ummi..cantik kan pemandangan dr tingkat 28 (campo 4 level lg so 32 tingkat) ni hohohoh
bayangkan...aku berada di puncak atas sana tu..haishhh

takpe la kan...mula2 cuak mana tau pasni aku dpt counter fear aku kan hahahahahaha (berangan je la ko cika)

p/s hohoho video kecuakan dekat facebook aku ye kawan2 =P

FUTSAL WIF DAK2 OPIS(ENTRY KHAS UNTUK DAK2 OPIS TERSAYANG =P LOL )

eh tu berpeluk ke men futsal wakakakakadayang2 tssb =P aik dah pancit dah encik hayat kita?? hahaa

aku, ummi ngan tika kena beli pizza dulu seblum g futsal tu...wah bersemangat betol aku siap bawak kasut futsal lagi...hahahahaha....tapi yg tak beshnyer kitorang sesat..leh tahan la sejam gak sesatnyer haih! sampai2 je diorang dah start main..wah dah berpeluh2 semua..masing2 menunjukkan skill dan ke'terror'an masing2...huhuuhuh~

sebenarnyer aku teringin nak main gak sikit2..tapi bila di pk kan balik...kaki aku yg baru 2-3 bulan sembuh ni akibat terseliuh main futsal dulu...aku jadik takot nak main..aku tanak pegi urut kat tempat makcik kejam lagi tuh!!!! tobat aku..langsung takde belas kasihan...berair2 mata aku tahan sakit...hohohoh~ jadik sebab tu la aku takot2 ckit nak men...hahaha..sebab dulu aku berfutsal ngan member2 laki..same la ganasnyer mcm ni..ade harapan aku injured lagi nih..lol

ni boss aku~ boss kata kalau aku yg jadi keeper ngan aku sekali termasuk dalam gol tu..hahahaa leh tahan la kot

ahhhh tak puas hati next game kena men bowling! baru la leh main sekali ngeh ngeh =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...