Pages

Wednesday, January 28, 2009

jumpe kengkawan lama~

ok adik aku dah balik plkn semula~ tabesh..taboleh pillow talk dah hurm...lately ni aku banyak terjumpa dak2 lama..dak2 sekolah aku dulu kat tigs...aritu masa g lowyat..terjumpa ngan nadirah nolan...siap pakai baju kurung weh..baiknyer..aku plak mcm setan..wah wah wah dengan bf dia seh..masing2 skrg dah ade bf wei..aku bila lagi?? wakakkaa....terkejut giler mase kat low yat tu...dia terus tarik tangan aku...grab mcm tu je..mcm nak meragut ade gak rasernyer..naseb aku cover cool..hahaha~ apsal la tak panggil nama aku..ke lupa weh? lol

ni tadi..g bp mall kejap..tengah2 jalan tu..sekali tersempak ngan sorang minah ni...beliau ngan adiknyer kot...kelaka..aku tgk dia..dia tgk aku...tapi masing2 diam..tp pastu dia senyum la n mcm riang gembira nampak aku..wakakak...nak tau sape? budak ni sangatla ade berkait rapat ngan one of my alien, nabil...wakakkaa~ sape lagi kalau bukan aishah muhadi! ustazah kat kelas kitorang since form 1 sampai form 5...wakakaak~ nabil mesti suke kan?? kan?? dia kalau nak sound..sound direct je..tu yg nabil benci amat tu..masa nampak dia td..tak pk ape..pk kan nabil je....wakakaaka~ teringat plak zaman2 dolu..dia wat medic weh skrg kat kolej diraja perak..cmtu la..aku ingat2 lupa2 je...lom abes lg...dia kata 5 tahun..wah wah..dr aishah muhadi weh? nnt nabil saket leh jumpe dr aishah muhadi..wakakkaak~

agak2 pasni jumpe sape plak ye..lol~


aritu baru beli printer yg modified punyer..leh pakai ink cetak rompak..hahahah~ so tade keje..print la gambo2 ni..then tampal kat dinding..seblah tempat tido..so seblum tido leh tatap gamba2 org tersayang..heheheh~ ade kosong lg tu..lom abes tampal huhuh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...