Pages

Saturday, January 24, 2009

dilemma hidup~

dah nak abes bulan 1...kejap lg masuk bulan 2...tempat praktikal still tak dpt..kebanyakan company semua reply ckp yang skrg diorang tak buat praktikal...maklum la sekarang kan ekonomi tgh gawat...penah ade tahun bape dlu...ekonomi gawat gak...n now berulang kembali di zaman aku tgh nak cari tempat praktikal...di zaman aku grad! cmne nak carik keje cmni kalau semua company pon tgh buang pekerja...bukak berita..hari2 ade cerita pasal kena buang kerja ngan ekonomi gawat..agak pressure sebenarnyer belum ade tempat praktikal..sedih giler siot!

lately ni terpk....kalau pas grad nanti tak dpt keje ke..pasal ekonomi tgh gawat...ingat mcm nak sambung master..sebab degree pon dah berlambak2 skrg ni..so penting kot master skrg ni...tatau la..seriyesly dalam dilemma..my parent sebelum ni mcm ade penah ckp...suruh sambung master...tp ntahler...ikutkan hati malas dah nak belajo..tp kalau tak dpt keje..hurm....my mom plak ckp jangan memilih keje skrg ni..kalau keje jadi tutor ke leh amik master sekali...pastu jadi lecturer plak..erk? lecturer? dah lari bidang plak..ingat nak jadik engineer tiba2 jadik lecturer plak..wakakakak~ okeh sebab itu la skrg ni rasa dilemma giler wei! cmne ni? doakan saya dpt tempat praktikal...amin

citer pasal fyp? yeahhhh error yang sikit tu dapat dibetulkan! yahooooo maknenyer program aku berjalan ngan jayanya! yahooo...dah leh start wat thesis..sukernyer...riang ria muka aku td....hehehe~ alhamdulillah kerana tuhan dah kurangkan satu beban.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...