Pages

Saturday, August 30, 2008

laptop berwajah baru



ni adelah laptop ku seblum dibersihkan oleh kimi (jiran aku masa kat banang height)..perghh..penuh ngan habuk..patotla panas mcm nak meletop! aku mmg tak berani ah nak bersih2 kan..n bukak bende2 ni..takot lain yang jadik..wakakak~ jahanam plak kang..thanx to kimie...tuka hdd 160GB and jadikan 80GB as external...beli bateri gak rm200 sebab bateri kong abes...pastu beli modem wireless untuk umah bp rm155..tadi kimi setupkan kat umah...wakakakak~ tenkiuk kimie..bapak aku dah bg upah kan td??? hahahaha~ thanks jugak sebab jadi posman adiah bapak aku..besday bapak aku 1 september ni..aku adiahkan ipod speaker yg leh charge untuk bapak aku..mmg dia nak sgt...beli dengan harga rm150 dr rm199...sambar je la..dah murah..mesti abah suke nnt...heheheh =) so aku dah abes rm600 la kiranya....so skrg kena berjimat-cermat..nasib baik puasa..hahaha~ oh ya hepi besday to abg apiis...hepi merdeka day...n selamat berpuasa =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...