Pages

Wednesday, August 13, 2008

hari yang serabut~

semalam ade test fiber optic..alhamdulillah leh wat..expect susah giler..sekali senang la plak! pagi tadi bangun awal...ade lab fiber optic...perghh 4 jam berdiri..penat ah wat lab tu..sebab aku ni ganas..so fiber yang tersangat halus tu..asik patah jerk! arrghh tension...bila patah kena wat balik...tak pasal2 sampai 4 jam..dah la aku ada test kol 4 tu...tak abes menghafal lagi!!! arghh....


hari ni kita belajar pasal fiber optic cable ye adik-adik..lol...tgk ah gambar atas...aku kena splice bende ni..tinggalkan core tu je..dah la halus je...asik-asik patah..ntah berape micrometer je tebal bende ni..aduss...penat beb~

pastu sempat ah baca notes sikit2 seblom g test..perghhh for the first time ah banyak bende tak dpt ingat..tak ingat sangat2..sikit2 je...sebab ni subjek membaca..adus~ aku dah la lemah sikit bab2 menghafal ni..kalau kira2 suka la...as conclusion tak banyak yg aku ingat..so leh la disimpulkan test ni agak hancus!!!

pastu masa nak balik...aku tekan la alarm keta aku...pastu nak bukak pintu.."eh apsal kunci plak ni padahal aku dah tekan"..kah kah kah~ rupa2nya yg dr kol 10 pagi sampai kol 5 petang kat parking tu..aku TAK KUNCI PINTU KETA!! bagus kan? tahniah kepada aku...serabut sgt sampai tak kunci pintu keta...perghhh nasib baik takde org nak curik...sep baik la tak tinggalkan kunci sekali..kalo tak free2 je org nak curik..lol~ tatau ape nak jadi ngan cika...isk isk~

ok nak study untuk last test jumaat ni...esok ade briefing practical n aku rasa sir suhaimi mcm terlibat je..adoi~ sempat ke nak jumpa sir ni seblom balik...abesla project aku nnt blurrrrr~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...