Pages

Monday, August 18, 2008

bumper update: the engagement

15/8/2008

test kol 3 petang..siot la susah n tak dpt jawab..malas nak citer...2 test ok n 2 test hancus..kena cover balik nnt....terus balik umah kemas2 brg n g bukit jalil amik makcik aku...sempat plak lepak sana tengok perlawanan badminton untuk quarter final...mcm nak luruh je jantung ni beb...sep baik layak! balik bersama makcik aku n seorang kenalan baru..hahahah~ kenal kat blog ni la...rupernyer dia pembaca setia blog aku ni..tak sangka dia dak batu pahat gak...nama dia Lim@Im..sila tunjuk ajar..LoL...(nasib aku tak promote gambar ko tau tak)..dah tu siap bayar lagi tu..aku dah ckp tak payah rupernyer dia tinggalkan kat seat...siot betol...banyak plak tu..aku dah rasa aku la 'bas' paling mahal di rantau asia tenggara ni...huhu =P


16/8/2008

hari ni penuh bermakna buat persatuan alien sebab ni merupakan hari bersejarah buat alien kesayangan kitorang PareQ..congratulation dear! pareq engage aritu...betul kata totin..pareq merupakan satu-satunya alien yang single mingle dr dulu..tak mcm kitorang yang setan ni kapel sana sini...tup tup...pareq yang engage dulu n pareq bakal kawin pada bulan JULAI 2009!! oh dikala itu aku masih terkapai2 lagi...lol....aritu g ngan syaff ngan ekin..tagune betul dak2 ni..bangun lambat! padahal aku dah sms dah pagi2..memang nak kena ni...baru nak marah2 sekali tgk report...erk...tak send ke...expired rupernyer maxis aku...=P wakakaka...salah aku rupernyer hahahhaah~

on the way ke sana hujan lebat giler...hujan rahmat....ceh..budak2 ni kalut betul.."eh rumah pareq dah lepas la..eh eh"...bermacam2 jenis eh lagi aku dengar...kecoh giler..last last..heroin ni gak yang tau mana satu rumah pareq....mestila yang ade banyak keta! wakakkaa....sampai sana je..aku ngan dak2 ni dah terkejut giler...giler ah..ade 2 kemah! ni kawin ke tunang beb...gempak giler! dah la giler ramai org..kitorang sampai on time la..time tu rombongan dari kedah dah masuk..n dah start la sesi berbalas-balas pantun tu...kitorang masok ikot pintu belakang..ramai giler makcik2 warna pink...pastu ade la sorang makcik ni ajak kitorang masuk bilik pareq....dah nak start sarung cincin..nasib baik sempat beb! masuk2 je...wow! agak tergamam gak aku...she's so stunning! siyes aku tak penah tgk pareq make-up selama ni...lain giler muka pareq...cun beb!


hantaran sebanyak rm15000 beb.....$$$$..giler kaya okeh..sekarang standard rm7-8K je...aduishhh cmne la nasib aku nnt...sham (nama tunang pareq) hantar 7 dulang n pareq membalas ngan 9 dulang..

eh eh...angkat kaki plak dia..susah giler wei nak amik gambar sham n pareq...masing2 malu nak tgk kamera...mesti tak pandang kamera...haiyaaa....

ni goody bag...every guest dapat satu...isi dalam dia ade pot purri, travelling kit set, telur asin beserta tempat gantung love tu, cenderamata untuk gantung kat pintu n kuih apam yang sedap..balik je aku ngan adik aku terus bantai...padahal dah kena jamu ngan mak pareq tadi..dah la makan sampai penuh perut..wakaakaka...eekin n syaff pon same je..melantak!

17/8/2008

dah janji ngan adik aku nak tgk wall-e...g la beli tiket wayang..aku dah sediakan rm25 dah untuk 2 dewasa n 1 kanak-kanak...sekali dia ckp "suma sekali rm18"...erk..kenape murah sgt...lol~ tiket dewasa cuma rm8..lol kalo kat kl mau dah rm10..ade yang rm12 lagi tu...murah giler...mmg patot ah...aku siap tak yah pakai sweater...kalo kat kl...mau keluar wayang beku jadi ais..ntah2 wayang tu pakai kipas angin..overall besh la citer wall-e tu..comel giler! ade value la citer tu..bagus untuk dak2 tgk...huhuhhuhu~ lupa nak ckp..ptptn dah masuk n i spent rm100...shopping sana sini..yeah~ hek ele baru rm100..lol...tp kan ade kemusykilan suma dak2 ptptn pelik..kenape duit short rm500...banyak tu oi!! siot la songlap duit kitorang!

nota panjang: maaf ye bila balik cni..paham2 la...malas nak pakai internet..lembab! so malas nak update..hahaha....aku balik maybe 24 pagi tu..n eekin plak konvo aritu..sori tak dpt pegi...pasal uniten konvo pada hari yang sama..i ada keje kat sana..sory dear n congrates...ok penat..later la continue..bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...