Pages

Monday, May 23, 2011

Murtabak Singapore - Kluang

Hah kata Murtabak Singapore tapi kenape kat Kluang...Hah untuk sape2 yg tatau...Murtabak Singapore ni berbeza ngan Murtabak Biasa...Yang biasa-biasa biasanya lebih basah walhal Murtabak Singapore ni kering..Yaaaa saya suke yg kering ^_^ lebih sodappppppp..Restoran ni terletak kat Bandar Kluang...Tade name lak..Nama kat signnoard tulis Beryani & Murtabak Special

Retoran Beryani & Murtabak Special - Kluang

apsal muka aku mcm saket..lol

muka kebulur ajim

My mak n abah

ajim makan nasi beryani ayam..sedappppppppp

Tadaa... Murtabak Singapore Daging.... Lazaaattttt.. Kering n banyak daging...Kenyang aku makan malam tu...Maklumla lama tak pekena Murtabak Singapore...Kat KL aku tatau nak carik katne..kalau zaman aku belajo dulu aku ingat ade kat Kajang..heheh

Ambik2...bagi korang terliur hehehe

alahai ko pon terliur ke kucing..mintak murtabak kat aku

iklan...Ajim sayaaanggg Polkadot

P/S Free ASUS laptop ngan plan yg hebat ini

6 comments:

wahida said...

sedapnya...kat kluang. mesti pergi ni.

CikanoT said...

try la hehhee...sodappp

^NaNaM|^ said...

waa...tetibe tringt kite ramai2 mkn murtabak singapore kt kajang tue...huuhu...rindu lak zmn blaja..

CikanoT said...

hah yg tu la yg aku nak ckp heheh

kingsix27 said...

kenapa adik ko hidu kucing tu?

CikanoT said...

dia cium la bukan hidu...cium sayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...