Pages

Tuesday, April 12, 2011

Jalan2 Cari Makan di Taiping

Aritu outstation...kejernyer asik makan..makan n makannnnnnn...Ni masa kat Taiping

Makan kat Kadir Pasembor TPG..tapi bukan semuanyer jual pasembor..name je lebih ohohoho

Lan n Helmi Kecik

Saya order Wa Tan Ho...Hah! Back to Memories...Dulu mase kat uniten aku selalu makan kat kedai Cintaros pastu order Wa Tan Ho...Wa Tan Ho ni makanan cina...dia mcm kuey teow kungu pastu digoreng ngan kicap n kuah dia mcm ala2 kuey teow kungfu punye..tp dia ade rase yg tersendiri....sedap! u all should try..rase dia same mase kat Uniten dlu...


pemandangan dari Hotel Panorama...Besh budget hotel yg ade bath tub...leh berendam lame2 weeeee~

teringat dulu abah ade amikkan gambo saya ngan diyana kat pokok2 ni

kat TM...wah nak ujan

Jeng3 tadi iklan...ni restoran kedua ialah Doli....Kalau google, Doli ni terkenal ngan Kuey Teow Goreng nyer

Masing2 ngah lapo

Ni dia punye nasi ayam..tp yg ni bukan aku punyer

This one mine...Kuey Teow Goreng biasa...RM4.50 kalau tak silap...Don't judge a book by its cover kalau ikut pepatah omputih..sebab rase dia mmg sedap! Tetibe rase tak cukup sepinggan...menyesal tak order special besar lol..RM9...tp yg tu tu lan punyer..dia kan kuat makan hahahah

2 comments:

Anonymous said...

tepon aku tanye ape name kedai kt uni10 semate2 nk update blog..hampas

CikanoT said...

aku tepon fahmi...bukan ko hahahha..tp aku mula2 nak tulis cinta manis...pastu mcm tak kena je...tu yg aku call tu wakakka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...