Pages

Tuesday, April 26, 2011

Frogurt @ Roti Boy Sunway Pyramid

Ingat tak aritu...aku ade beli voucher dari MilkADeal...2 cups of frogurt...Only RM2....harge sebenar RM13.80..tapi payah bebenor tau tak nak dptkan Frogurt ni...asal aku g je mesen rosak...g kali kedua mesen rosak gak!!! tension..tapi berbekalkan kesungguhan sebab dah beli kupon...aku g gak ari Sabtu tu ngan sha..n tadaaaa!

Frogurt..Topping Strawberry+almond n Kiwi+almond...pilihan topping sikit sangat...kalau Tutti Frutti mesti banyak kan?? 

close up- mine punye frogurt tehhehehe

sha punye frogurt

eceh berposing seblum makan

haruslah ade gak muka saya..cantik tak baju saye...eh tanye baju plak ahahha

nyum nyum...tapi masam ohohoho

belah kiri aku punye..kanan sha punye..terer lg sha dr aku..aku punye topping dah abes..so susah la nak abeskan tanpa topping sebab masam ngehehe...

P/S i'm craving for macaroons!! Arghhh katenyer kat Empire Shopping Gallery ade macaroons yg besh! Akan ku redahhhhhhhhh untuk dptkan macaroons tu

2 comments:

nieja said...

tringin nak beli voucher
milkadeal tapi sbb smua
kat KL :(

CikanoT said...

haah...semua kat KL..kena dtg KL la
cmtu heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...