Pages

Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Wednesday, January 18, 2012

Thumb Drive Gong Xi Fa Cai


Baru je menang Elianto tadi..Pastu Skynet dtg anta ni..Free Thumb Drive masa shopping kat Sunway Pyramid..Masa tu nak redeem tp takde stok..so dia antar pos...Alhamdulillah murah rezeki =)..Eh tapi thumb drive ni ala2 versi CNY punye...Kalau versi Raya mesti thum drive bentuk ketupat =P ..nak buang la tali tu ganti ngan tali hello kitty =)

P/S: Next, my aim nak menang Ipad or Iphone..Aminnn..Kena masuk contest banyak2 ni

Elianto Malaysia"Like" & Win Contest

I won!! Just a few hours ago I manage to click LIKE on Elianto FB page and enter the contest. Tup Tup dah announce pemenang. Alhamdulillah rezeki dari Allah..Menang voucher RM50..Yahoo! Jom kengkawan join contest ni. More info at FB Elianto.



Cepat kengkawan! Cepat join!

Tuesday, May 17, 2011

Segmen Khas ar-rifke | Jom Review Blog Bersama Aried!

Jom review blog bersama aried dengan hanya copy paste sahaja ayat ini! Sama-sama kita lihat siapa yang bertuah dan mereka yang dipilih akan direview habis-habisan! Cepat sebelum terlambat! Copy ayat pendek ini dan paste segera di blog anda! Pastikan anda tidak termasuk dalam 20 top blogger melayu ini agar peluang berharga ini dapat dirasai oleh blogger-blogger lain juga. icon razz Segmen Khas ar rifke | Jom Review Blog Bersama Aried!

Wednesday, January 05, 2011

Saya Menang!

Eh arini bukan entry kawen la..clap clap to me...arini citer pasal aku lak...eheh! Y.E.S saya menang! Nak tau aku menang ape?? Jap2 cuba tgk bawah ni

Menang goodies untuk contest Due Date..Sape tgk due date...Kelakar beb!

ahah yg ni la...yg 2 Dec aritu tayang..dah lame dah..pelakon dia si ironman tu

Nak tau cmne aku leh plak terlucky ni? ok cecite cecite...masa tv aku ok aritu *skrg dah rosak dah*....tgk tv 9...sekali kat chopp tu ckp kalau nak menang goodies antar la email srkg...aku plak mmg dah depan laptop...ape lg hantar saje la...hohohoh...jawab satu soklan..no slogan...senang bukan..tp yg lecehnyer adiah kena collect kat media prima sendiri..kan senang kalau post...nasib baik aku ngah free skrg..kalau tak susah gak tu nak g amik brg tu...tp ape2 pon tq kepada akak nik dr media prima tu..pagi2 dah call aku bgtau aku pemenangnyer...anda sungguh comel n baik hati kerana sanggup turun untuk antar brg tu kat aku..tak yah susah2 aku nak masuk tv3...ngan aku yg selekehnyer...semua kat sane mcm pakai smart2 je...maklumla keje stesen tv hihi

yg tin merah tu eceli bukan tin sardin atau pon tin tomato.....kalau tgk cerita tu mesti tau kisahnyer kan...bende tu tin kopi sebenarnyer...kalau dlm cerita dia letak abu mayat bapak dia dalam tin kopi tu...n sedap je kawan dia bancuh kopi pakai abu mayat tu n semua minum...scene tu mmg best! ape tak tgk lagi? ok sila cr dvd ataupun download ye huhuhu

ni la scene minum kopi tu hohoh

cak!! ape ade dlm tin ni..mula2 syg nak bukak..tp pasal nak tau ape ade dlm..bukak jugak la..lohh kecik je kat dalam

baju di compress nyer jadik cmni



alamak...mcm besar je baju ni..dia tulis saiz L...lebar lak tu...aku g basuh..lepas basuh...besar gile baju ni.....nampaknyer saya kena bagi encik hayat pakai la cmni...besar gile...eh tp bf aku tu pon bukannyer besar sgt...ntah2 gedoboh gak kalau dia pakai...

Hehe..whatever pon..thanx to CHOPP kerana memilih aku sebagai pemenang...mintak2 la pasni menang contest adiah yg mahal sikit...hohoho...iphone ke kereta ke...hahaha berangan lebey...jap2 tempek muka pemilik blog kejap

hahahah garang tak??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...